Beste

Albatros / grutte Pier / zwarte Boekanier bedankt voor jullie Reactie,s wordt natuurlijk erg gewaardeerd

.
En Boomi ik weet het niet kerel ik luister s,Avonds het liefst op mijn Spoel antenne ik heb hier ook wel draad antenne maar die trekt s,avonds teveel qrm uit de buurt aan ( Gebruik de draad ant ook voor kg band te beluisteren en dat gaat ook prima ik hoor ze wel

).
Maar ik heb nu andere Spoelantenne hier in de mast en die bevalt me prima vorige spoel antenne ( halve Golf pakte veel teveel buitenlanders S,avonds daar zit ik niet op te wachten kan ik beter gaan verhuizen

) .
Ik vind het raar dat jij Grutte Pier niet kon ontvangen hij zat op 1635 khz met S9 + 8db en dat is echt een mooi signaal terwijl de Zwarte Arabier op de 1630 zat met S9 + 20 db .
Dus zelf daar had grutte pier geen last van

.
Ik gebruik hier de ontvanger de Kenwood R- 600 omdat die hier bij de pc staat en frequentie teller heeft maar als ik mag kiezen dan is mijn philips 793 tuner versterker nog veel beter wat ontvangst betreft maar ik wil niet steeds naar de studio lopen en deze ontvanger is anoloog dus moet ik de frequentie steeds schatten soms de kenwood ff mee naar de studio alleen om frequentie te bepalen als ik op de philips luister deze ontvanger heeft afstemmeter van 0 tot 100% .
Ik denk dat ie daar toch iets niet voor elkaar heb weet jou locatie niet maar als jij zoveel moeite moet doen voor ontvangst dan is er toch iets niet oke misschien ergens vocht in antenne systeem daar

.
Maar er kan d,r maar een de beste wezen

.
Ik hoor ze wel is hier ook best wel stuk minder geweest .
Maar nu alles voor elkaar hier ga ook niet meer veranderen het is mooi geweest ik geloof het wel .
Boomi groeten uut wezep

.