Het hardste signaal dat ik hier ooit heb ontvangen

Ha, ha, dat is hier al lang aan de orde geweest. (stuur maar een PB'tje)zilverado schreef:en dan nu de brandendevraag wat voor antenne gebruikt de orban?? mischien wel een interesant weetje
He, wat ?, waar haal je die informatie vandaan ?? Ik heb hier toch wat andere info...Hans de Swan schreef:scheelt het in buitenland maar een fraktie t.o.v. de Baro...
Hihi! Dacht altijd dat jij ruimdenkender was...Boomi schreef:(dan kunnen de noordelijke stations binnenkort helemaal inpakken) ;br
Ah, die had ik nog niet gezien. Dat is mooi om te horen.Hans de Swan schreef:Nou, deze twee zag ik.
Haha, precies Jan! Dat Arie een hekel aan nostalgisch gezever heeft snap ik wel. In tegenstelling tot al die vele oude rapporten, verhalen en opnames hier uit het Noorden des lands op dit forum, ben ik (nog?) niets van Boomi tegengekomen. Je zou bijna gaan twijfelen dat de man al vanaf de jaren '70 aktief bezig is, zoals hijzelf steeds beweerd...calipso schreef:doe je best boomi merk wel je moet nog veel leren groetjes jan
Ha, ha, laten we dat dan ook vooral zo houden.Hans de Swan schreef:ben ik (nog?) niets van Boomi tegengekomen.
Haha, niet van z'n stuk te krijgen hé?Boomi schreef:Ha, ha, laten we dat dan ook vooral zo houden.Hans de Swan schreef:ben ik (nog?) niets van Boomi tegengekomen.
De 'echte' insiders weten wel hoe en wat(sorry Hans)
Inderdaad, ben benieuwd. Ik bedoel, ik ben tot die "kleine verandering verleden week aan de antenne" nog geen slecht luisterrapport op afstand van de Orban tegengekomen... De Baro zit met meer vermogen. Persoonlijk zou ik het helemaal te gek vinden wanneer hij een dergelijk experiment uitvoert. De ontvangst in m'n huiskamer is toch al niet zo best met alles wat stoort in- en rondom, dus het zou dan een stuk prettiger luisteren worden hier, maar ja... wie ben ik?Boomi schreef:Maar ik durf haast al wel te voorspellen dat ie over een tijdje toch wel weer op zijn oude antenne terug zal komen.
Maar het blijven zondermeer leuke experimenten om ook zelf eens te ervaren hoe verschillend sommige soorten antennes werken.
Nee, dat klopt, daarom verbaasde me dat ook in eerste instantie. Gelukkig loos alarm.Hans de Swan schreef:nog geen slecht luisterrapport op afstand van de Orban tegengekomen...