KD

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Gesloten
Boomi

KD

Bericht door Boomi »

Nou zit net ff te luisteren naar de 1645, blijkt dat de Karel Doorman te zijn, die iedereen die rapportjes op het AM-forum plaatst zit te bedanken.

Nou, dan wil ik niet achterblijven :D

1645 khz, 30-oct 17:34, Karel Doorman, S9+30dB (70%), prima modulatie maar mag tikkie meer insturen.
Real Transmitters glow in the dark

Boomi

Re: KD

Bericht door Boomi »

Boomi schreef:mag tikkie meer insturen.
Hoor'm net nog even een tiental seconden weer en vraagt of hij nu niet teveel instuurt. 8)
Kon het nog snel in de laatste seconde van de uitzending bekijken, want m'n scoop moest nog opstarten. Het is al beter, maar kan (als je 't mij vraagt) nog een (heel) klein beetje meer hebben.

Monza verteld 'm nu net dat het te hard gaat. Moet bekennen dat ik net niet de kans heb gehad om in 100% detail naar de kwaliteit te luisteren, maar wat modulatiediepte betreft zit het hier op zo'n 70 tot 80%. Misschien tijd voor een zwaarder modulator wanneer de kwaliteit bij meer insturen achteruit gaat ?. Eerlijk gezegd ik hoor (bij de 2e keer inschakelen) d'r niet echt veel aan.
Ik vind de kwaliteit mooier in elk geval dan van de Monza (stuk minder draaggolf, S9, 40%), maar is even sterk in de modulatie. Nou ja, zoals iedere keer weer: smaken verschillen wat dat betreft... :v
Real Transmitters glow in the dark

Gesloten