1512 KHz
Re: 1512 KHz
Als ik op afstand ben, dan is de ontvangst redelijk verstaanbaar.bruclee schreef:hoe is de ontvangst nu s,avonds op de 1512 KHz hier in de buurt zanussie prima. maar op afstand .
Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Re: 1512 KHz
Zanussie had hier aan het einde van de middag slechts S5 en het signaal was echt storings vrij te ontvangen. Maar ik denk dat je de mij nog als buurtamateur van de Zanussie mag zien, Zwolle - Mastenbroek dat is maar een paar kilometer.
Ik moet er wel even bij zeggen dat Zanussie hier normaal volle bak aan afstemming heeft. Ik gebruikte op het moment van ontvangst een spoel antenne die gewoon op de grond stond. Deze was normaal gevoed, maar ik heb er nu een coax aan gemaakt. De antenne is gepiekt op 1645khz. vandaar dat de afstemming wat minder lijkt.
Henk
Ik moet er wel even bij zeggen dat Zanussie hier normaal volle bak aan afstemming heeft. Ik gebruikte op het moment van ontvangst een spoel antenne die gewoon op de grond stond. Deze was normaal gevoed, maar ik heb er nu een coax aan gemaakt. De antenne is gepiekt op 1645khz. vandaar dat de afstemming wat minder lijkt.
Henk