ontvangen in hoog sauerland winterberg duitsland

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Gesloten
blauwe engel

ontvangen in hoog sauerland winterberg duitsland

Bericht door blauwe engel »

vrijdag 4-9-2009

-zuiderzee tijd 20:00 ver in de ruis
-pelikaan tijd 22:00 freq 1638 khz met een platen programma verder een mooi signaal
-relmes tijd 22:34 freq 1656 khz ook een mooi signaal vanaf het puntje van de pier
-onbekend tijd 22:54 freq 1629 khz hij/zij draaide de plaat " daar gaat ze "
-calypso tijd 23:30 freq 1646 khz met engelse top 40 muziek ook een dik signaal

zaterdag 5-9-2009

-utopia tijd 20:45 freq 1638 khz engelse muziek ook een mooi signaal
-viking en tante foek 1620 khz tijd 20:52 redelijke ontvangst later werd het erg moeilijk en was er niks meer van te maken
-de lady tijd 21:11 freq 1656 khz ze draaide aline - als je nu echt de waarheid zegt en de buurman van boerharms en bye bye belinda
-2 ammateurs door elkaar op 1646 khz tijd 21:32 ik hoor de nog wel de plaat " een zwaluw maakt nog geen lente " wel erg jammer ammateurs dat je elkaar geen ruimte geeft
-utopia tijd 21:39 freq 1638 khz nog steeds goed te ontvangen
-radio orban tijd 22:45 freq 1638 khz dikke prima audio is ook erg mooi
MAAR wel heel erg breed dat is wel erg jammer
-calypso tijd 22:50 freq 1638 een erg hard signaal en mooie audio
-barones tijd 23:05 freq 1638 dit was een mega dik signaal volle afstemming met ingeschoven antenne niet te geloven

opmerking op de zaterdag

wat mij opvalt is dat het heel erg druk is en dat alle ammateurs wel lijken te ontwaken want tussen 20:00 en 21:45 was een een dikke bende op de 1646 erg jammer terwijl jullie er denk ik allemaal door waren gekomen

de dikke stations later op de 1638
-orban
-calypso
-baro
het leek alsof jullie in het huisje naast mij aan het zenden waren
dit alles was geheel zonder ruis soms heel iets fading maar verder
zou dit verboden moeten worden ik heb er nog een biertje opgedronken haha

zondag 6-9-2009

-napoleon en ???? tijd 20:30 freq 1656 ik heb je ontvangen op een zijbandje zat helaas vast op het 9kc raster had geen andere ontvanger
en heb je dus maar heel kort beluisterd
-hollandia 1638 tijd 20:46 veel ruis je bracht rapport aan delmare die heb ik helaas niet ontvangen
-napoleon en ???? freq 1656 khz tijd 21:06 nog steeds stereo met nog een ammateur jammer
-radio orban tijd 21:20 freq 1638 afstemming was iets minder vergeleken met zaterdag signaal was nog steeds erg breed vindt het toch jammer geluisterd tot 23:51 toen ging je eruit
-onbekend tijd 22:25 freq 1656 draaide wat polka's redelijk signaal alleen de spraak was erg slecht kon geen ID horen helaas
-klaas snoek tijd 24:00 haha was precies 12 uur freq 1656 ik kon je goed horen maar kon niet recht op jou freq afstemmen omdat jij niet gelijk met het 9 kc raster uitzend en ik geen andere ontvanger had

dit was het vanuit een heel slecht huisje van center parcs in hoog sauerland maar gelukkig hebben de ammateurs het weer een beetje goed gemaakt bedankt allemaal voor de plaatjes en hoop op mijn volgende vakantie weer zoveel te mogen ontvangen

ik heb nog veel meer stations ontvangen maar ammateurs praat iets meer dan hadden er hier meer in het rijtje gestaan
ik heb twee onbekende er wel bijstaan omdat die mij wel opvielen wat signaal betreft maar ik heb dus nog meer ontvangen weet alleen helaas niet wie
volgend jaar beter

dit alles heb ik ontvangen op een klein analoge wereldontvangertje en een kleine digitale wereld ontvanger de analoge had een telescoop antennetje van 70 cm en de digitale had een telescoop antennetje van 85 cm

mvg
de blauwe engel ammateur uit de achterhoek
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

relmus radio

Re: ontvangen in hoog sauerland winterberg duitsland

Bericht door relmus radio »

Blauwe Engel bedankt , mooi dat het signaaltje daar nog een beetje te volgen was

blauwe engel

Re: ontvangen in hoog sauerland winterberg duitsland

Bericht door blauwe engel »

ja graag gedaan was voor mij ook een geheel nieuwe ervaring om een aantal kilometer van huis toch de piraten zenders te ontvangen

mooi dat het kan zo

afz
blauwe engel ammateur
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

Gesloten