AT
- HendrikJan
-
Re: AT
Ook op de MG en KG worden geen brieven meer gestuurd als waarschuwing en gaat de boete direct in.
-
Lijkt mij duidelijk , duidelijk genoeg, en als je het niet begrijpt Jan laat het je vrouwtje effe lezen die kan het jou wel uitleggen
.

Daar lees je dan hoe 3 meter stations bezoek hebben gekregen van het AT.HendrikJan schreef:zie http://www.etherpiraten.com
Kon niets zien wat de berichten staaft van de topic starter.
Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
vrolijkemijnwerker schreef:Lijkt mij duidelijk , duidelijk genoeg, en als je het niet begrijpt Jan laat het je vrouwtje effe lezen die kan het jou wel uitleggen![]()
![]()
.

Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig
-
Zou ik dan toch gedroomd hebben
LIONEL.
Maar ik denk dat je er wel om slapen kunt.
Zo niet veel sterkte toegewenst
.

Maar ik denk dat je er wel om slapen kunt.
Zo niet veel sterkte toegewenst

Nou ja, wat ik er zo af en toe van hoor, worden er meer 'horror' verhalen de wereld in gestuurd dan in de praktijk waar (b)lijkt te zijn.
Tja denk je dan, wie zou er hier nou baat bij hebben...
Tja denk je dan, wie zou er hier nou baat bij hebben...
Real Transmitters glow in the dark
-
Als je het nu bij het rechte eind had gaf ik je gelijk.
Maar had toch gedacht dat je meer verstand had
.
Maar had toch gedacht dat je meer verstand had

rajoentje is donderdag hier nog geweest, hij vond het niet nodig om nadere informatie te geven.
Case closed zou ik zeggen
Case closed zou ik zeggen

Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Theo
Wees jezelf.
Thee schreef:Daar lees je dan hoe 3 meter stations bezoek hebben gekregen van het AT.HendrikJan schreef:zie http://www.etherpiraten.com
Kon niets zien wat de berichten staaft van de topic starter.

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
Boehaha wilde alleen maar ff waarschuwen dat ze er weer waren of het nu fm of an is maar als jullie van die echte piraten zijn draaie je gewoon door toch?? mits je beschikt over een zender. En Thee hoe kom je er bij dat ik bij jou thuis ben geweest!!
-
"En Thee hoe kom je er bij dat ik bij jou thuis ben geweest!!"
Theo lult alleen maar uit zijn nek..............................
Theo lult alleen maar uit zijn nek..............................
Schrijft hij dat jij bij hem thuis bent geweest??? HIER is op dit AM Forum.rajoentje schreef:Boehaha wilde alleen maar ff waarschuwen dat ze er weer waren of het nu fm of an is maar als jullie van die echte piraten zijn draaie je gewoon door toch?? mits je beschikt over een zender. En Thee hoe kom je er bij dat ik bij jou thuis ben geweest!!
Rob V.
-
Boehaha wilde alleen maar ff waarschuwen dat ze er weer waren of het nu fm of an is maar als jullie van die echte piraten zijn draaie je gewoon door toch??
]Ohhhhh wat dom van mij ZEG!!!
Op dit soort bovenstaande typische fm opmerkingen waar etherpiraten.com van overstroomt daar zitten de AM'ers niet op te wachten.
Vr gr
Jan
Op dit soort bovenstaande typische fm opmerkingen waar etherpiraten.com van overstroomt daar zitten de AM'ers niet op te wachten.
Vr gr
Jan
lijkt wel op dat achterlijke gedoe in de rubriek ,, piraten praten op epcLuisterVinkje schreef:Boehaha wilde alleen maar ff waarschuwen dat ze er weer waren of het nu fm of an is maar als jullie van die echte piraten zijn draaie je gewoon door toch??
Vr gr
Jan
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht