Vrijdagmorgen ontvangen

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Vrijdagmorgen ontvangen

Bericht door Rebecca »

Vanmorgen diverse stations op de K-po ontvanger in de huiskamer ontvangen, dit ondanks behoorlijke net-storing.

Als eerste de Arianne met zijn platenprogramma, zat zoals gewoonlijk prima aan de band en kwam goed boven de netstoring uit. Later Hennie Veldwijk met rapport voor de Arianne, ook goed aan de band hier (maar leest hier denk ik niet mee) en een paar keer een dikke draaggolf van de locale Stormvogel (jammer, hier door kon ik andere stations niet ontvangen).

Enige tijdt later zat de Marianne aan de band, hij vroeg rapport. Ik kon je ook redelijk goed mee krijgen, maar je had wel moeite om de storing hier te drukken.

Aan het einde van de morgen nog even een rapport ronde tussen de Zwarte Schaduw, de Baanbreker en de Spanningzoeker die aan het testen was. Eerste 2 heren kon ik hier net nemen. De Spanningzoeker had hier volle bak afstemming, maar ik hoorde nog wel storing door de draaggolf en dat is normaal niet zo. De muziek was vannaf de 2de doorgang prima, de spraak was knudde (dat probleem had ik ook met die Philips versterkers). ;r

Arrianne
Berichten: 116
Lid geworden op: 21 mar 2009, 18:27

Re: Vrijdagmorgen ontvangen

Bericht door Arrianne »

hoi rebecca
bedankt oor het raport van je .platen gingen ook die kant op
de groeten uut westerhaar
radio arrianne t)

zwarte schaduw
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 jan 2011, 20:17

Re: Vrijdagmorgen ontvangen

Bericht door zwarte schaduw »

bedankt Rebecca voor ontvangst berichtje
de vuurvogel uit het hoge noorden ontving mij ook ,
ben blij met ieder berichtje
groet hans

Plaats reactie