goedenmorgen, montecarlo.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Contacteer:

goedenmorgen, montecarlo.

Bericht door piratenvriend »

ik heb je zojuisd op de 1647 khz ontfangen.
maar, ik moet je zeggen, je zuld weinig chance hebben, want de 1647 word op het moment ook van de armada gebruikd. dus, ik heb jullie twee dor elkaar gehoord.

als je blieft, prober efen een andere freq, dan kan je de storingen voorkomen.

groetjes van
berndt, de piratenvriend, vanuit eberswalde.

monte carlo

Re: goedenmorgen, montecarlo.

Bericht door monte carlo »

Hallo Berndt.

jammer dat het zo gegaan is. door dat er in deze locatie ook mensen bezig waren met een platenprogramma heb ik de Armada niet gehoord.
(Armada sorry) heb nog wel rapporten gehad van Spakenburg.Professor
sikbok. Electron. heb hier niemand over horen praten. nog bedankt voor het bericht. groetjes Gerard.

piratenvriend
Contacteer:

Re: goedenmorgen, montecarlo.

Bericht door piratenvriend »

goededag, montecarlo.

ja, het was erg drug, ook hir in eberswalde.

toen armada uit de lucht was, heb ik natuurlijk nog geproberd, andere zenders te ontfangen.
ik heb de electron op de 1669 khz ontfangen, en die kwam bij mij met simpo 4 binnen. op de 1665 was ook iemand, maar, daar koend ik nieks van maaken, omdat de electron te sterk tegen lag.
ik heb je ook nog ens op de 1650 khz gehoord, maat, ook daar zat iemand anders, en, die was toch een beetje sterker met zijn signal, dan je.
natuurlijk heb ik de spakenburg ook gehoord, op de 1647, maar eersd, naardat hij zijn zendvermogen wat verhoogde.
ja, op 1637 khz en op 1638 waren ook zenders te hooren, maar, als die zo dichd bij elkaar zitten, en die eene en erg zwakke modulatie heeft, is het echt moeilijk iets daarvan te snapen.

ik gev het eerlijk toe, ik was gisteren ook een beetje vermoeid en, daador had ik geen zin meer, nog op het forum te komen.

zo, en nu wens ik allen een fijne zondag toe.

groetjes van
berndt, de piratenvriend.

Plaats reactie