ondfangsdraport.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

ondfangsdraport.

Bericht door piratenvriend »

27.12.2010, 01:50 uur.

op de middengolf 1512 kwam een station in de lucht, had volgens mij een paar problemen met zijn modulatie, want ik koen dat, wat hij zai niet verstan, omdat het niet shon klonk. het lijkde, of hij met zijn modulatie wat afweikde van zijn draggolf. nu is hij op het moment aan het nonstop muziek draaien. ik weet zeker, het is een neederlander, of een belg.

wie weet meer over dit station?

de hartstike groeten van
berndt.

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: ondfangsdraport.

Bericht door Pacman »

piratenvriend schreef:27.12.2010, 01:50 uur.

op de middengolf 1512 kwam een station in de lucht, had volgens mij een paar problemen met zijn modulatie, want ik koen dat, wat hij zai niet verstan, omdat het niet shon klonk. het lijkde, of hij met zijn modulatie wat afweikde van zijn draggolf. nu is hij op het moment aan het nonstop muziek draaien. ik weet zeker, het is een neederlander, of een belg.

wie weet meer over dit station?

de hartstike groeten van
berndt.
Misschien hebt u de Sanussi gehoord?
Deze piraat uit Nederland zit regelmatig op die freq.

Groet,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

Re: ondfangsdraport.

Bericht door piratenvriend »

goedemorgen pacman.

bedankt voor uw antwoord. maar, u mag gewoon berndt en je zeggen. ik vind dat beter.

ja, het is mogelijk, dat het sanusse is geweesd, maar, net zo, als ik schreef, hij klonk iet goed, en daarom kond ik hem ook niet zo goed verstan.

nog een fijne dag toegewensd van
berndt.

piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

Re: ondfangsdraport.

Bericht door piratenvriend »

goededag walter.

ach, je bent het geweesd, die ik nocht ondfangen.

na, is prima. maar, is het mogelijk, dat je toch noch een kleine verbetering aan je modulatie kan brengen? want, het lijkd, of je een klein beetje van de draggolf afweikd. want, je modulatie klinkt niet so shoon.
ik weet niet, welke mogelijkheiden je daar nog hebt, mar, messchien is er toch nog ieds te doen. ja, ik hat, toen ik naar je luisterde ook een kleine afbeelding van een ander signal, dus een beetje geluid, maar, daar koen ik niks van maaken, omdat het te zwak was.

graag tot weederhooren, op 1512 khz, want, dit is, als ik het goed heb je vasde frekwentie.

de hartstike grooten van
berndt, die je natuurlijk altijd weer proberd te ondfangen.

piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

Re: ondfangsdraport.

Bericht door piratenvriend »

hoy walter.

ja, ik denk, de 1503 zal ook een goede zijn, want daar heb ik ook aleen een erg zwake signal op. dus, als je het ens proberd op de 1503 met je gewoone uitgangsvermogen, zal ik het ens testen, en je in ieder geval een bericht geven. maar, je moet weeten, dat hir in mijn streek in de wintertijd de ondfangsd van jullie eersd vanaf ongeveer 17:00 uur onze tijd mogelijk is. maar, als je later in de avonduuren ens op deze frekwentie met je uitzending begind, zal ik proberen te luisteren.

veel succes, en groetjes van berndt.

Plaats reactie