leuke qso
Moderator: pieter
leuke qso
Was vanmiddag even aan het testen met nog geen 2 watt op de fet.toch nog een leuke qso van doctor tim uit duitsland vanmiddag .kun je zien dat je met een klein vermogen toch behoorlijke afstanden kunt draaien.echt verbluffend. op kg de 6310 Khz.
Laatst gewijzigd door las vegas op 12 dec 2010, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: leuke qso
Ik neem aan dat dat op de 48-meterband was? In dat geval zou je met 2 Watt nog weleens steil achterover kunnen vallen waar zo'n signaal helemaal naar toe kan gaan, maar al met al een leuke prestatie! 

HF-junk, verslaafd aan ether.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

Klopt stond niet waar!! sorry hoor was dus inderdaad op de 48 meter band hans een test met nog geen 2watt frequentie 6310 khz.
-
- Contacteer:
Extreme was eens met 2 Watt in New York te horen. Ik bedoel, het ene moment draai je de straat niet uit, terwijl je op een ander moment de halve wereld doordraait.
Dat maakt het allemaal ook zo spannend!
Hou op dit forum Misti-radio ook ff in de gaten... http://www.am-forum.nl/viewtopic.php?f=19&t=12249

Dat maakt het allemaal ook zo spannend!

Hou op dit forum Misti-radio ook ff in de gaten... http://www.am-forum.nl/viewtopic.php?f=19&t=12249

HF-junk, verslaafd aan ether.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

- radio kolibrie
- Contacteer:
dat zijn leuke resultaten met dat kleine vermogen.
kun je versteld van staan hoe het kan draaien op de kg met minimaal vermogen.veel plezier nog met de hobby en tot horens
groetjes kolibrie
kun je versteld van staan hoe het kan draaien op de kg met minimaal vermogen.veel plezier nog met de hobby en tot horens

groetjes kolibrie

Las Vegas,
Perfect kerel, zo zie je maar weer, als er wat cond. zijn gaat het als vanzelf.
Gister hoorde ik via indernetradio radio Marconi, hij kwam op 6.325 20dB over 9 binnen in Bedfordshire Engeland.
Weet niet zijn vermogen e.d., maar het ging prima.
Suc6 met de hobby !!!
Cor.
Perfect kerel, zo zie je maar weer, als er wat cond. zijn gaat het als vanzelf.
Gister hoorde ik via indernetradio radio Marconi, hij kwam op 6.325 20dB over 9 binnen in Bedfordshire Engeland.
Weet niet zijn vermogen e.d., maar het ging prima.
Suc6 met de hobby !!!
Cor.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb