Eskimo, Neurenberg, Readymix

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackBird
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2007, 21:47
Locatie: uu't de Graanrepubliek

Eskimo, Neurenberg, Readymix

Bericht door BlackBird »

Donderdag morgen onderweg richting Emmen de Eskimo prima meegekregen met de plaatjes. Ontvangst tussen Vlagtwedde en Onstwedde was prima, nog bedankt voor de aangeboden platen, en ja ik zat alweer onderweg dat had je goed geraden.

Donderdag middag op de terugweg vanuit Emmen hoorde ik de Neurenberg allias de Rolex.... en de Readymix aan het rapporten. Ik reed nabij Zwartemeer, de oude mannen hadden het over glazen jampotten en russische buizen. Beiden knalden de radio uit.

Het begon al wat te schemeren en als je dan 2 van die wat oudere mannen kort rapporten hoort uitwisselen en ze vertellen ook nog iets over buizen, antennes en vermogen dan slaat mijn hart een slag over...
Ik haal me dan kleine huisjes ergens in het veld met achter in de tuin een mastje een lang stuk draad eraan en een zendertje met buizen die lekker staat te gloeien in de kamer een oude polka op de pick-up voor de geest.

Het sneeuwde nog net niet, anders was het beeld helemaal compleet geweest!

Morgen weer richting Emmen rond 07:00 en terug om 16:00, ik hoor het wel weer mannen.

Groeten Johan.
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!

Gebruikersavatar
Nora
Berichten: 913
Lid geworden op: 28 jun 2010, 04:08

Re: Eskimo, Neurenberg, Readymix

Bericht door Nora »

Leuk Johan... een romantisch verhaal.... :L
Jammer dat ik niet thuis ben. Je had anders even een bak koffie kunnen komen halen....
Ik heb ook nog echt gloeiende buizen... :D
Wij zijn allemaal 100%..... 100% prettig gestoord....

Gebruikersavatar
BlackBird
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2007, 21:47
Locatie: uu't de Graanrepubliek

Re: Eskimo, Neurenberg, Readymix

Bericht door BlackBird »

Misschien lukt dat nog Nora......
Ben nog dik 2 weken in Emmen e.o. aan het werk.
Je stuurt maar een PBtje mocht je weer thuis zijn.

Johan.
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: Eskimo, Neurenberg, Readymix

Bericht door Pacman »

BlackBird schreef:Donderdag morgen onderweg richting Emmen de Eskimo prima meegekregen met de plaatjes. Ontvangst tussen Vlagtwedde en Onstwedde was prima, nog bedankt voor de aangeboden platen, en ja ik zat alweer onderweg dat had je goed geraden.

Donderdag middag op de terugweg vanuit Emmen hoorde ik de Neurenberg allias de Rolex.... en de Readymix aan het rapporten. Ik reed nabij Zwartemeer, de oude mannen hadden het over glazen jampotten en russische buizen. Beiden knalden de radio uit.

Het begon al wat te schemeren en als je dan 2 van die wat oudere mannen kort rapporten hoort uitwisselen en ze vertellen ook nog iets over buizen, antennes en vermogen dan slaat mijn hart een slag over...
Ik haal me dan kleine huisjes ergens in het veld met achter in de tuin een mastje een lang stuk draad eraan en een zendertje met buizen die lekker staat te gloeien in de kamer een oude polka op de pick-up voor de geest.

Het sneeuwde nog net niet, anders was het beeld helemaal compleet geweest!

Morgen weer richting Emmen rond 07:00 en terug om 16:00, ik hoor het wel weer mannen.

Groeten Johan.
De Ready Mix???
Die naam klinkt me bekend in de oren...
Maar dan wel van een andere band... :L

Good dx in je auto,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

Gebruikersavatar
BlackBird
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2007, 21:47
Locatie: uu't de Graanrepubliek

Re: Eskimo, Neurenberg, Readymix

Bericht door BlackBird »

Klopt Henk, v/d FM daar was het een hele bekende roepnaam.
Maar zoals dat met een roepnaam gaat, je hoort ze op alle banden.

Behalve op de door ons toegewezen banden dan hi..... :hypo

Johan.
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!

Plaats reactie