even voorstellen
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
-
even voorstellen
hallo.allemaal al een tijd aktief op dit forum even voorstellen dus ben beginnen op fm daarna 60 cm onder naam valkenier doornspijk in 2004 op kg begonnen onder shadow begin 2010 onder waldmeister verder gegaan omdat er nog shadow bijkwam op kg maak ik geen drama van het zendvirus heb ik van mijn vader draaide jaren 70 80 mg onder valkenburg mg doornspijk hopelijk genoeg info trouwens forum ziet er goed uit groeten waldmeister
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Harstikke welkom waldmeister!
Vr Gr RRob.
Vr Gr RRob.

is het wel zo wijs om iets te schrijven?
-
- Contacteer:
welkom bij de club
groet cor
groet cor

Welkom hier op het forum Waldmeister
Ja toch wel bekende namen Valkenier , Valkenburg door vader ooit eens besmet met het zendvirus allemaal bekende woorden, ik denk dat het zo met de meeste van ons is gegaan.
Maar de boosdoender van jou ziekte (het zendvirus) draaide in de jaren 70 80
heeft hij dan de Mebo4 , de Ster van Tirol , de Novak (ja zo kan ik nog wel even door gaan) ook gekend???

Ja toch wel bekende namen Valkenier , Valkenburg door vader ooit eens besmet met het zendvirus allemaal bekende woorden, ik denk dat het zo met de meeste van ons is gegaan.
Maar de boosdoender van jou ziekte (het zendvirus) draaide in de jaren 70 80
heeft hij dan de Mebo4 , de Ster van Tirol , de Novak (ja zo kan ik nog wel even door gaan) ook gekend???

Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl
let op al het goede komt moeizaam.
-
inderdaad frieloo kan zo nog wel even doorgaan maanvis saskia waterman kan je de razzia ook nog wel herinneren doornsspijk en elburg 35 zenders in een paar tijd opgerold ikwas een jaar of 12 \13 mocht niks zeggen van men moeder men vader meost eerst eten savonds toen kreeg hij te horen dat zijn zender was opgehaald
waltmeister schreef:inderdaad frieloo kan zo nog wel even doorgaan maanvis saskia waterman kan je de razzia ook nog wel herinneren doornsspijk en elburg 35 zenders in een paar tijd opgerold ikwas een jaar of 12 \13 mocht niks zeggen van men moeder men vader meost eerst eten savonds toen kreeg hij te horen dat zijn zender was opgehaald
Ja kan die razzia nog goed herinneren ik zelf was toen ook het bokje alles weg
studio opengebroken ja en Lubbert de Waterman uit Elburg kwam ik regelmatig net als bij de Mebo4 op het hoekje ja dat waren nog eens tijden.
grt Frieloo
Groetjes van Radio Frieloo.
- webmaster
- Site Admin
- Contacteer:
Welkom, Waltmeister. Kijk dan zijn we ongeveer van het zelfde bouwjaar. Die "Razia" staat me nog goed bij. En volgens mij waren het er twee vrij kort achter elkaar. Ook ik was de klos. Ben nu wijzer en luister alleen maar 
Bekende namen ik ken ze wel!
suc6 op het forum en met de hobby

Bekende namen ik ken ze wel!
suc6 op het forum en met de hobby
Webmaster am-forum.
waltmeister schreef:hallo.allemaal al een tijd aktief op dit forum even voorstellen dus ben beginnen op fm daarna 60 cm onder naam valkenier doornspijk in 2004 op kg begonnen onder shadow begin 2010 onder waldmeister verder gegaan omdat er nog shadow bijkwam op kg maak ik geen drama van het zendvirus heb ik van mijn vader draaide jaren 70 80 mg onder valkenburg mg doornspijk hopelijk genoeg info trouwens forum ziet er goed uit groeten waldmeister
Jij hoort hier thuis!
Zo te lezen kom je uit een piratennest, zo vader zo zoon.

Heb je nog oude opnames uit die 'goede oude tijd'?
Zo ja, dan horen we die hier graag op dit Forum!
Welkom en veel plezier hier,
RP(i)

Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...
-
klopt webmaster 2razzias eerst gem elburg toen oldebroek men vader heeft volgens mij nog de rouwadvertentie uit die tijd inderdaad pacman was als klein jochie niet bij die zender weg te slaan nu ouder en klein beetje wijzer volgens men vriendin
gr waldmeister
ps pacman helaas geen opnames uit die tijd gr waldmeister
gr waldmeister
ps pacman helaas geen opnames uit die tijd gr waldmeister