Soto 93% (12.22) mod prima (platenprogramma nog bedankt voor de mooie plaatjes en

Zanussie 98% (12.23) mod prima (platenprogramma ook nog bedankt voor de mooie plaatjes en

Spakenburg 80% (12.25) mod prima .
Op de 1476 khz ik denk de bavaria maar ik weet het niet zeker heb geen roepnaam gehoord ?? 90% (12.31) mod prima (platenprogramma) .
Visotter 90% (12.33) mod prima (platenprogramma jij ook nog bedankt voor de mooie plaatjes en

Centraal op de 1672 khz 80% (13.03) mod prima (platen programma jij ook bedankt mooie mod mooie druk erin ).
Emmeling 90% (13.15) mod prima .
Orion West (omgeving den helder)( 50%/58% ) 13.23 mod prima.
Montoja + zijn vriendjes 95% (14.07) mod prima (platenprogramma jij ook bedankt voor de mooie plaatjes en

Op de 1475 khz ????? geen roepnaam gehoord 93% (14.08) mod prima (ff een paar plaatjes) .
Vrolijke mijnwerker 85% (17.35) mod prima .(ie kunt wel weer vrolijk wezen de afstemming is bijna als vanouds ie mis nog 5% succes er mee.).
Witte Tornado + lady 82% (17.38) mod prima .
Ome Jan 80% (17.57) mod prima mooie druk erin .(Antenne in de lage stand vanaf die kant).
Cowboy Gerard + Bambino 30%/35% (18.15) mod prima.(Antenne in de lage stand ongeveer 6 meter .
Later ontvangen ( om en nabij 18.25) toen de antenne op 20 meter met een afstemming van 78% nou dat vind ik een enorme verbetering .
Ik hoop dat jullie dit lezen zo niet dan hoop ik dat er iemand anders op dit forum het ff door geeft aan deze

(Hier doe ik het voor iemand inlichten als het een stuk beter gaat wat afstemming betreft vaak kan men in de buurt het niet zo waarnemen ook als het minder gaat dan meld ik het maar ik vind dit zo bijzonder heb nog nooit zo,n verschil van afstemming gezien als men de ant omhoog draaide Wel eens een paar % maar dit is wel

Dit was voor mij weer een mooie ontvangst dag allemaal bedankt en tot de volgende keer .
Gr v/d Dolfijn vanuit wezep