Even Voorstellen
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
Even Voorstellen
Hallo allemaal .even de complimenten voor dit forum.dik voorelkaar Echt veel info. ik zelf ben een oude rot in het piraten gebeuren .er zijn vast leden bij die mij kennen. via de mg was ik de zwarte gans .en op fm las vegas.ben er een paar hier tegen gekomen van uit mijn mg tijd.zoals moonlight .speedy .cassablanca.enz. ga me weer even verdiepen in de kg en mg .het kriebeld al weer heftig .en zijn ook weer lekker bezig .even allemaal de groeten . 

Re: Even Voorstellen
He calipso jan.groeten van hier .kwam je hier al tegen op het forum .en zal de ontvanger in de gaten houden . 

- webmaster
- Site Admin
- Contacteer:
Welkom Las Vegas, en bedankt voor de complimenten. Ja er zullen wel bekenden rondzwerven hier, kijk maar rustig en wie weet horen we je weer eens?
suc6.
suc6.

Webmaster am-forum.
We gaan er weer voor even rustig weer beginnen .moet wel om de buurtjes denken .vandaar niet te hoog aan vermogen .de mg is in aantocht. alles op z'n tijd beter iets dan niets .zeg ik maar .hahahhha
we houden de ontvanger hier in de gaten jan .wie weet horen we elkaar weer eens via de ether wordt aan gewerkt groetjes las vegascalipso schreef:ja dat is lang geleden alles goed daar
dus jij pakt de hobby ook opnieuw op mooi man
las net dat je op de kortegolf bezig bent ik op de mg tussen 1620 en 1650 khz
en af en toe op de kortegolf
groetjes jan
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hartstikke welkom las Vegas!
En graag tot horenzzzzzzzzzzz
RadioRob.

RadioRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?
he moi bram welkom op de site ,en mooi dat je ook weer begonnen bent
ik ben zelf ook al weer een poosje bezig hier ,het blijft toch altijd jeuken haha
en wat informatie betreft kun je hier heel veel vinden
want er is in de jaren veel veranderd,vooral kwa antennes ,de meeste piraten werken nu vertikaal
groetjes fenno
ik ben zelf ook al weer een poosje bezig hier ,het blijft toch altijd jeuken haha
want er is in de jaren veel veranderd,vooral kwa antennes ,de meeste piraten werken nu vertikaal
groetjes fenno
Klopt fenno .maar wel in het voordeel .werk hier met 20 meter draadantenne voedinghoogte kleine 7 meter loopt naar beneden tot 2meter50 .wel een balun er tussen.nog alles in de begin fase.prutsen hier wat af .een verticaal ben ik mee bezig .maar dat schiet nu ff niet op.hahahah.vakantie ja. ben je even op de hoogte .groetjes van hier .moonlight schreef:he moi bram welkom op de site ,en mooi dat je ook weer begonnen bent
groetjes fenno
Dank je radio rob .wat een heerlijk welkom .superRadioRob schreef:Hartstikke welkom las Vegas!
![]()
RadioRob.
webmaster bedankt voor je welkom .is een heel leuk forum en heb er al veel info weg kunnen halen is top .webmaster schreef:Welkom Las Vegas, en bedankt voor de complimenten. Ja er zullen wel bekenden rondzwerven hier, kijk maar rustig en wie weet horen we je weer eens?
suc6.

-
hey bram welkom dus het is weer zo ver dat je er weer mee bezig gaat toppie
en we hooren het wel als je het aan de loop hebt
groetjes blauwe doffer .
en we hooren het wel als je het aan de loop hebt
groetjes blauwe doffer .

Hé Bram, ook hier? Geef eens een keer een berichtje als je op de kortegolf aan het draaien bent. Ik heb daar niet echt de ontvangst voor, maar zal het hier vast wel horen toch?
Groet, Wouter
Groet, Wouter
-
brammetje bemje verdwaald mooi dai der bij bent gr.van af de illegale kneipe