1080 op 16-10-2010
- peelland radio
1080 op 16-10-2010
Keihard op de autoradio DreamRadio (1080khz) met goeie muziek van o.a. Cris Rea en Fisher Z. 

-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: 1080 op 16-10-2010
Die gozer die zit met veel te veel vermogen!
Die ga ik vandaag of morgen uitpeilen!!!
:b
Vr Gr RRob.
Die ga ik vandaag of morgen uitpeilen!!!
:b
Vr Gr RRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?
-
- Contacteer:
Fisher-Z zit de laatste tijd flink in de lift... Goeie band! Jammer dat ik hier in het noorden Dreamradio niet mee kan krijgen. Lijkt me een tof station... 

HF-junk, verslaafd aan ether.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

-
- Site Admin
- Contacteer:
Toen ik op de locatie was klonk het ook echt als een klok Hans!
Je zou ff moeten gaan kijken.
Vr Gr RRob.
Je zou ff moeten gaan kijken.

Vr Gr RRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?
-
- Contacteer:
Dat ligt nog steeds in de planning, maar ja... Vrije tijd en kleine koters, terwijl we hier allebei werken in weekenddiensten gaan moeilijk samen...
Jij en Vince zijn daar al geweest hoorde ik. Jammer dat ik toen verhinderd was.

Jij en Vince zijn daar al geweest hoorde ik. Jammer dat ik toen verhinderd was.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

- HendrikJan
Helaas zag ik het te laat.
Wel een eind uit de koers qua frequentie.
Wel een eind uit de koers qua frequentie.
- peelland radio
Zal eens vragen of hij een stream op kan zettenHans de Swan schreef:Fisher-Z zit de laatste tijd flink in de lift... Goeie band! Jammer dat ik hier in het noorden Dreamradio niet mee kan krijgen. Lijkt me een tof station...

O ja trouwens een bezoek is de moeite waard kan ik je uit eigen ervaring vertellen Hans.
-
- Contacteer:
'k Weet 't. Heb zijn foto's van zijn nieuwe, verbouwde studio gezien. Daar is mijn konijnenhokje niks bij. Bovendien is hijzelf een zeer sympathieke persoonlijkheid, dus dat wordt zeker een geslaagde dag. Bovendien misschien ook een goede gelegenheid om eens kennis met jou te maken, Ruud.peelland radio schreef:Zal eens vragen of hij een stream op kan zetten![]()
O ja trouwens een bezoek is de moeite waard kan ik je uit eigen ervaring vertellen Hans.

Een stream zou te gek zijn. Ik denk, dat hij dat zeker weleens overwogen heeft.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

- peelland radio
Geef maar een belletje als je in de buurt bent dan zorg ik alvast voor koffie ofHans de Swan schreef: Bovendien misschien ook een goede gelegenheid om eens kennis met jou te maken, Ruud.

-
- Contacteer:
Haha! Doe ik!peelland radio schreef:Geef maar een belletje als je in de buurt bent dan zorg ik alvast voor koffie of.

Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

-
Fisher Z? nog daar heb ik nog nooit van gehoord Hans de swam.
-
- Contacteer:
Och...relmus radio schreef:Fisher Z? nog daar heb ik nog nooit van gehoord Hans de swam.

Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

Oohhh, ik bespeur een gebrek aan opvoeding, gelukkig is er youtubeFisher Z? nog daar heb ik nog nooit van gehoord Hans de swam.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XkYF4x7V9lE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XkYF4x7V9lE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BLy6UH2hZLQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BLy6UH2hZLQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
real radio's glow in the dark
-
in 1978 of 1979 zijn ze met de kro nune show in het zandgat van de boer in emmerschans geweest met een life optreden. ik verkocht er bier en fris en
heel druk en een geweldig optreden

-
Oohhh, ik bespeur een gebrek aan opvoeding, gelukkig is er youtubejan W schreef:Fisher Z? nog daar heb ik nog nooit van gehoord Hans de swam.

Gebrek aan opvoeding? Jan W die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans de swam.
Was sarcastisch bedoelt, hier geen gebrek ana opvoeding.
Maar het is maar net wat je doet met wat je hebt meegekregen

- peelland radio
Ja omdat wij dat hier niet kunnen ontvangen doet dreamradio dat op zaterdag nog eens dunnetjes over.relmus radio schreef: die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans
peelland radio schreef:
Is sarcastisch bedoelt
- Jack Sparrow
Heejjj... daar was ik ook. Hoorde het op Hilversum 3, dus even flink doorfietsen naar het zandgat.... Mooi concert, en nog live op radio ook....radio casablanca schreef:in 1978 of 1979 zijn ze met de kro nune show in het zandgat van de boer in emmerschans geweest met een life optreden. ik verkocht er bier en fris enheel druk en een geweldig optreden
-
niet te ontvangen? is de ontvanger doof?peelland radio schreef:Ja omdat wij dat hier niet kunnen ontvangen doet dreamradio dat op zaterdag nog eens dunnetjes over.relmus radio schreef: die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans
peelland radio schreef:
Is sarcastisch bedoelt

-
ja jack wat een belevenis toen en dat in emmerschans
Er waren wel heel veel mensen op de been
Ik was er wel geweest, wel gehoord maar niets gezien.
Veel te veel mensen

Ik was er wel geweest, wel gehoord maar niets gezien.
Veel te veel mensen

Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
-
- Contacteer:
... en wil jij 's ophouden MIJ te beledigen, meneer de opvoeder!relmus radio schreef:Gebrek aan opvoeding? Jan W die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans de swam.

HET IS HANS DE SWAN, met de N van Nico!!! Niet Hans de Swam... Mijn moeder beledigen... Hans de Swammm... Hoe durft-ie... Grrrumbell... Mopperdemopper...

Overigens heeft Relmus JUIST dat nummer gedraaid, die jullie vergeten zijn te noemen en die inmiddels eigenlijk door de hele wereld vergeten lijkt te zijn, maar wel ooit een dijk van een hit was...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zxIW7He1Dp4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zxIW7He1Dp4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

Maar je niet druk. Hier niet, heb d'r heel goede herinneringen aan.Hans de Swan schreef:en die inmiddels eigenlijk door de hele wereld vergeten lijkt te zijn, maar wel ooit een dijk van een hit was...

Real Transmitters glow in the dark
-
Oeps sorrie Hans de SwaN, foutje van mij. 

-
- Contacteer:
@Relmus:

Kijk, daar put een mens hoop uit.Boomi schreef:Maak je niet druk. Hier niet, heb d'r heel goede herinneringen aan.

Laatst gewijzigd door Hans de Swan op 20 jan 2010, 06:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

Heb hier lopen zoeken naar die single....kan m (nog) niet vinden,hij moet er wel zijn.
Lang geleden dat ik m hoorde,goeie tip Hans de Swam
Lang geleden dat ik m hoorde,goeie tip Hans de Swam

De meeste problemen zijn helemaal geen problemen, maar slechts een kwestie van een houding ten opzichte van een bepaalde omstandigheid.
Wayne Dyer
Wayne Dyer
-
- Contacteer:
-
Fischer-z in de zand afgraving van de gebroeders de boer.
Ik wist al niet meer de Casablanca (toen nog Radio Valentino)
dat jij daar de catering verzorgde, maar dat zal best es kunnen
wat ik nog wel weet is dat er veel piraten uit emmerschans, emmermeer, en emmercompascuum waren en onze vrienden uut emmerschans.
mooie herinnering live in de koele
groet mg -team Radio Valentino & Howling Hurycane
Ik wist al niet meer de Casablanca (toen nog Radio Valentino)
dat jij daar de catering verzorgde, maar dat zal best es kunnen
wat ik nog wel weet is dat er veel piraten uit emmerschans, emmermeer, en emmercompascuum waren en onze vrienden uut emmerschans.
mooie herinnering live in de koele
groet mg -team Radio Valentino & Howling Hurycane
oeps dat was niet de bedoelingHans de Swan schreef:... en wil jij 's ophouden MIJ te beledigen, meneer de opvoeder!relmus radio schreef:Gebrek aan opvoeding? Jan W die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans de swam.
HET IS HANS DE SWAN, met de N van Nico!!! Niet Hans de Swam... Mijn moeder beledigen... Hans de Swammm... Hoe durft-ie... Grrrumbell... Mopperdemopper...![]()

Ga wel even in de hoek staan en honderd strafregels schrijven

Hans de Swan schrijf je met een N,Hans de Swan schrijf je met een N,Hans de Swan schrijf je met een N
enz, enz
Dat vermoeden had ik al, een plaag stootje moet kunnen tochrelmus radio schreef: Gebrek aan opvoeding? Jan W die plaat heb ik vrijdag avond gedraait voor Hans de swan.
Was sarcastisch bedoelt, hier geen gebrek ana opvoeding.
Maar het is maar net wat je doet met wat je hebt meegekregen

Nee zeker niet vergeten, heb de CD hier wel liggen en draai hem nog regelmatig, maar terug naar topic, zal proberen als ik dream radio hier ook nog kan ontvangen.Hans de Swan schreef:Overigens heeft Relmus JUIST dat nummer gedraaid, die jullie vergeten zijn te noemen en die inmiddels eigenlijk door de hele wereld vergeten lijkt te zijn, maar wel ooit een dijk van een hit was...
groet jan
real radio's glow in the dark
Hans de Swan schreef:*zucht*

De meeste problemen zijn helemaal geen problemen, maar slechts een kwestie van een houding ten opzichte van een bepaalde omstandigheid.
Wayne Dyer
Wayne Dyer
-
- Contacteer:
Saturnus, JIJ DEKSELSE KWAJONGEN!!!

@jan w: Je hebt geluk dat het hierbij "slechts" om een quote ging, Jan...
Jouw reaktie getuigt in ieder geval van een gedegen opvoeding...
Baidewee: Over Fisher-Z gesproken: Was vroeger best een grote fan van deze band... Hun debuutalbum "Word Salad" (met de hit "The Worker") was beslist niet slecht. De tweede LP "Going Deaf For A Living" (met de veelgedraaide megahit "So Long") was zonodig al beter, maar hun derde album "Red Skies Over Paradise" (hitsingle "Marliese") slaat alles. Op deze (toen nog) LP staat naar mijn inziens niet één slecht nummer, is vrij heavy en beantwoordt volledig aan het "no future" gevoel van de jaren '80, die bij een groot deel van de mensheid heerste (het koude oorlog-, hoge werkloosheid- en ban-de-bomgevoel). Daarna ging John Watts, zanger en (mede)componist van Fisher-Z, solo verder, wat resulteerde in het zeer sterke album "One More Twist". Het geluid hierop ligt min-of-meer in de voortzetting van de lijn die met Red Skies... al gezet was en ook hierop kan ik niet echt een slecht nummer ontdekken. De tweede soloalbum van Watts "The Iceberg Model" klonk daarentegen een stuk experimenteler en is minder dan zijn voorganger, hoewel, na meerdere luisterbeurten, ook dit album best te pruimen valt. Daarna vormt John Watts (mede door het uitblijven van het grote sukses) met enkele muzikanten een nieuwe band, genaamd "The Cry". Het album "Quick, Quick Slow" is echt het dieptepunt in Watts' oeuvre. Ik heb deze LP slechts twee keer beluisterd en sindsdien is-ie blijven liggen in een kartonnen doos op zolder...

@jan w: Je hebt geluk dat het hierbij "slechts" om een quote ging, Jan...

Baidewee: Over Fisher-Z gesproken: Was vroeger best een grote fan van deze band... Hun debuutalbum "Word Salad" (met de hit "The Worker") was beslist niet slecht. De tweede LP "Going Deaf For A Living" (met de veelgedraaide megahit "So Long") was zonodig al beter, maar hun derde album "Red Skies Over Paradise" (hitsingle "Marliese") slaat alles. Op deze (toen nog) LP staat naar mijn inziens niet één slecht nummer, is vrij heavy en beantwoordt volledig aan het "no future" gevoel van de jaren '80, die bij een groot deel van de mensheid heerste (het koude oorlog-, hoge werkloosheid- en ban-de-bomgevoel). Daarna ging John Watts, zanger en (mede)componist van Fisher-Z, solo verder, wat resulteerde in het zeer sterke album "One More Twist". Het geluid hierop ligt min-of-meer in de voortzetting van de lijn die met Red Skies... al gezet was en ook hierop kan ik niet echt een slecht nummer ontdekken. De tweede soloalbum van Watts "The Iceberg Model" klonk daarentegen een stuk experimenteler en is minder dan zijn voorganger, hoewel, na meerdere luisterbeurten, ook dit album best te pruimen valt. Daarna vormt John Watts (mede door het uitblijven van het grote sukses) met enkele muzikanten een nieuwe band, genaamd "The Cry". Het album "Quick, Quick Slow" is echt het dieptepunt in Watts' oeuvre. Ik heb deze LP slechts twee keer beluisterd en sindsdien is-ie blijven liggen in een kartonnen doos op zolder...

Laatst gewijzigd door Hans de Swan op 21 jan 2010, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Your Sound My Sound

Your Sound My Sound

Volgens mij liggen er wel meer in die doos 

Wayne Dyer
Wayne Dyer
- peelland radio
-
dan had ie met 1 poot in de goot gelopen
-
- Contacteer:
*ahum*saturnus schreef:Volgens mij liggen er wel meer in die doos

(kuch)
peelland radio schreef:Stel je nou toch voor Dreamradio zou Zangeres Zonder Naam gedraaid hebben
... en was mijn reaktie ongetwijfeld een stuk korter geweest...harmonicaatje schreef:dan had ie met 1 poot in de goot gelopen

Your Sound My Sound

Your Sound My Sound