barones

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Gesloten
moonlight

barones

Bericht door moonlight »

barro prima omtvangen hier ,net als iedere zaterdag avond
we hebben weer super genoten van de muziek
de modulatie was super,een hele mooie diepe bas,met een mooie langzame fading ,toppie kerel
in een woord toppie
groetjes fenno d) t)

Santos-Radio

Re: barones

Bericht door Santos-Radio »

Hallo Fenno,

Ik hoorde wel dat jij ook zat te luisteren, maar had jij dan geen last van stoorsignalen op af naast de Baro ??
Heb een paar maar flink last gehad hier, zo rond 21.40 uur en rond 1.00 uur, de laatste maal was om 2.15 uur
na jouw verzoekje van John Fogerty....toen heb ik hem uitgedaan en ben naar bed gegaan. :e
Op de Bi-Ampli was de ontvangst erg zwak, daarop kon ik hem niet goed meekrijgen.
Maar op de kleine transistor Sony ging het uitstekend, af en toe wat fading en de bovengenoemde "storingen"....
Ben benieuwd hoe dat bij jou was..... ;dn Hemelsbreed zitten we op dezelfde afstand... pi)
Groetuhh...Santos.

Ik geloof niet in bijgeloof, dat schept verwarring....

moonlight

Re: barones

Bericht door moonlight »

ik ontving hem hier in de huiskamer op de bi-ampli en alles gewoon op de ingebouwde ferriet antenne
en het was hier prima,en het klopt wel na 00:00 had hij zo nu en dan wat last hier ,maar dat kwam door een piraat hier heel dicht in de buurt , maar dat mag de pret niet drukken ,want dat was maar steeds kort ,omdat die aan het raporten was ,maar verder geen last gehad hier

Gesloten