Radio Sylvania engeland
Radio Sylvania engeland
Radio SylvRadio Sylvania 1620 KhzDecember 22, 2009 by Administrator · Leave a Comment
Filed under: dxtuners
Radio Sylvania is on 1620 Khz at 1550 Utc with SINPO 34333 in United Kingdom.
ania
Filed under: dxtuners
Radio Sylvania is on 1620 Khz at 1550 Utc with SINPO 34333 in United Kingdom.
ania
Re: Radio Sylvania engeland

Je maakt mijn jaar weer helemaal goed man

Fijn dat het eindelijk een beetje gaat werken.

Mooi Henk
welke mast heb je nu?

mooi man suc6 er mee grHerman
Nou, heb wel vernomen dat Janeman himself met de nieuwe antenne gisteren prima doorkwam in de States.janeman schreef:Radio SylvRadio Sylvania 1620 KhzDecember 22, 2009 by Administrator · Leave a Comment
D'r zal binnenkort wel (als nieuw station op de lijst) een QSL aanvraag die kant opkomen vermoed ik.
Real Transmitters glow in the dark
Boomi, ik vermoed dat Janeman mijn nieuwe 807 zender aan het testen wasBoomi schreef:Nou, heb wel vernomen dat Janeman himself met de nieuwe antenne gisteren prima doorkwam in de States.janeman schreef:Radio SylvRadio Sylvania 1620 KhzDecember 22, 2009 by Administrator · Leave a Comment
D'r zal binnenkort wel (als nieuw station op de lijst) een QSL aanvraag die kant opkomen vermoed ik.

Henk
Oh, excuses. Ik dacht eerst dat het aan de antrenne lag.Radio Sylvania schreef:Boomi, ik vermoed dat Janeman mijn nieuwe 807 zender aan het testen wasMet dat andere spul lukt het nooit
![]()
Maar dat lag natuurlijk aan die dikke 807 eindtrap.
Dat gaat een stuk verder dan die blower-buisjes...

Real Transmitters glow in the dark
Ja dat kan je merken sommigen moet het met 1 807 doen anderen met 2 

hey henk gefeliciteerd!
wat een prestatie !
groet jan
(ps.kun je het jaar met een goed goed goed afluiten! 

wat een prestatie !
groet jan

radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.
Jah zo is het maar net de kerstman heeft ons weer goed bedeeld,kreeg net een mailtje van Terry in Canada,en hij had er nog wel een paar meer ontvangen die met 807 buisjes zitten,wat toch akelig goeie buizen ,Jongens Prettige Feestdagen