Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
ja zeker wel,doe kalm aan en tot horens maar weer.Casanova schreef:Hallo Flipper,
Ook welkom op de am-forum ! Groetjes Ludwig Zender Mario (ie kent mie wel Haha)
draaien wil ik toch weer,wanneer weet ik nog niet,heb het al meer dan 30 jaar in mijn bloed zitten,denk dat ik mijn bloed maar eens ga verversen mischien is het dan over,ha ha haRadio Sylvania schreef:Weer een luister Dolfijn er bij, welkom.
Als je moet afkikken is dit forum niet de beste plaats voor jouw hoor, hier word het HF virus verspreit, voor je het weet wil je weer draaien.
Henk
Ja, die kan ik me goed herinneren.Radio Dolfijn schreef:zat jaren lang op de mg band onder de naam dolfijn radio uit almelo
is dat omejan uit deze buurt??omejan schreef:hallo dolfijn ook op dit medium
Ik ben zelf ook weer met de soldeerbout aan de slag gegaan
na een aantal jaren afwezig te zijn geweest.
Alles is hier nog in een test fase.
Het bloed kruipt toch nog steeds in de ether
groeten omejan
er draait al jaren ook een sylvania hier in almelo met die roepnaam??oke maakt verder niks uit.Radio Sylvania schreef:Weer een luister Dolfijn er bij, welkom.
Als je moet afkikken is dit forum niet de beste plaats voor jouw hoor, hier word het HF virus verspreit, voor je het weet wil je weer draaien.
Henk
Denk niet dat het aan een nieuw komer, die niet op de hoogte is om daar nu voor de zoveelste keer over te beginnen. Van mijn kant was het gewoon ter kennis geving. Niet meer, niet minder.Radio Dolfijn schreef:er draait al jaren ook een sylvania hier in almelo met die roepnaam??oke maakt verder niks uit.Radio Sylvania schreef:Weer een luister Dolfijn er bij, welkom.
Henk
Hallo Jan,dat klopt jij hebt mij toen nog een brief gestuurt met een raport over mijn zender,dit is wel de dolfijn wat je denkt,ik draai al 4 jaar niet meer,maar denkt toch om weer te komen op mg,Jan II schreef:Hoi Radio Dolfijn!
I am not sure I am on the right Dolfijn now, but I am glad if it is so. I just want to thank two Radio Dolfijns for the nice letters, stickers and cards that I received in the past. I have received answers from these Dolfijns:
Radio Dolfijn on 227 metres, heard 15 October 1979. Had the address P.O.Box 77, Raalte.
Radio Dolfijn on 1644 kHz, heard 12 December 1994. Had the address P.O.Box 101, Vriezenveen.
Both were friendly stations but the operators did not sign the letters with any name, pity. Vriezenveen is closer to Almelo, but that doesn´t help much I guess...
Groetjes from a wintry Finland![]()
Jan