Vanmiddag tijdens het sleutelen in de garage, nog even de Calipso ontvangen op een draagbare ontvanger.
Kwam er prima uit en net na een paar plaatjes, ging Jan er al weer uit !
Later op de middag na het proefdraaien met mijn oldtimer nog even op de autoradio geluisterd,
daarop was de Wilskracht luid en duidelijk te ontvangen.
Hij riep nog aan de buurtsuper, maar heb niks meer gehoord daarna....
Groetuhh...Santos.
Ik geloof niet in bijgeloof, dat schept verwarring....
Ok Goudhaan en Spakenburg bedankt voor jullie berichtje,en goudhaan en niet teveel sleutelen aan de Zundapp anders breng je hem hier maar, is ie in goede handen haha
Gr wilskracht en Jan kalm an straks heb je een burnout van al dat werken werkpaard hi hi
wilskracht schreef:Ok Goudhaan en Spakenburg bedankt voor jullie berichtje,en goudhaan en niet teveel sleutelen aan de Zundapp anders breng je hem hier maar, is ie in goede handen haha
Gr wilskracht en Jan kalm an straks heb je een burnout van al dat werken werkpaard hi hi
He mister Wilskracht, er staan hier meer voertuigen, naast de Goudhaan, waar aan gesleuteld kan worden....
De Goudhaan hoeft niets aan te gebeuren...hi hi hi, is oersterk en oerdegelijk !
Was nu met mijn oldtimer op 4 wielen bezig, en ook deze kan nu weer de weg op !!
Calipso, Wilskracht en ook de Spakenburg...allemaal de Groeten en ik doe het met veel plezier...
Groetuhh...Santos.
Ik geloof niet in bijgeloof, dat schept verwarring....