hallo mede ammateurs
Ik ben Jan de Noordzee bekend op de fm als 1 van de zenderbouwers uit drenthe (FM)
sinds een jaar of 2 is mijn interesse naar de middengolf een stuk sterker geworden maar wel ervaren dat deze tak van hoogfrequent anders is dan op de fm. ik hoop daarom ook nog veel plezier te hebben op deze banden !
Met vr gr Jan uit Smilde...
Hallo Allen
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
- webmaster
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Hallo Allen
Hallo Jan,
Wees welkom. Ja FM en Am daar zit wel iets verschil in. Ik hoop dat je hier veel info kunt halen, en misschien je horen we je wel gauw op een van de banden?
Wees welkom. Ja FM en Am daar zit wel iets verschil in. Ik hoop dat je hier veel info kunt halen, en misschien je horen we je wel gauw op een van de banden?
Webmaster am-forum.
Ha die Jan
Een zender een beetje laten wiebelen aan de freq. gaat heel wat gemakkelijker dan een goed AM signaal in de lucht zetten daar zal je nog wel achter komen.
Dan heb ik het nog niet eens over de "sate prikkers" ook wel Rossjes genoemd tov de machtige AM antennes.
Veel plezier hier op het forum .
MRF.
Een zender een beetje laten wiebelen aan de freq. gaat heel wat gemakkelijker dan een goed AM signaal in de lucht zetten daar zal je nog wel achter komen.
Dan heb ik het nog niet eens over de "sate prikkers" ook wel Rossjes genoemd tov de machtige AM antennes.
Veel plezier hier op het forum .
MRF.
MRF ( Ernesto ) Says : The Antenna is 90% of Your Radio
"Rock `N Roll Is Better Than Music"
"Rock `N Roll Is Better Than Music"
Aha, nou valt het kwartje.MRF schreef:Dan heb ik het nog niet eens over de "sate prikkers" ook wel Rossjes genoemd tov de machtige AM antennes.
Dat zijn natuurlijk de 'chinese stokjes' van Willem. Nu heb ik 'm door !!!
Real Transmitters glow in the dark
Dag Jan,jij hier ook?
Mooi man,
Groeten aan Jo.
Radio Powerliner N.O Nederland
Mooi man,
Groeten aan Jo.
Radio Powerliner N.O Nederland

-
moi jan mooi dat je er ook bent