Ik ben 3 jaar geleden van de 1 op andere dag gestopt met het hele piraten gebeuren, maar sinds een paar weken begint het weer aardig te kriebelen. Sterker nog, de buizenontvanger en de kenwood staan weer warm te draaien. Het bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan.
Er zullen mensen zijn die me zullen kennen als ik mijn naam zou noemen, maar voorlopig wil ik dat voor mij houden, om persoonlijke redenen. Hoop dat het gerespecteerd kan worden.
Via etherpiraten.com ben ik achter deze website gekomen en ik zie wel dat ik enkele uren ervoor mag uit trekken om alles te lezen.
Ik zag in iedergeval dat er belang was bij oude MG opnames. Ik heb nog wel het 1 en ander liggen en zal eens kijken of ik deze online kan zetten.
Verder hoop ik volgend jaar op de KG aan de band te komen, enkel mijn ervaring is niet zo veel. Dus mocht er tegen die tijd iemand zijn die me kan helpen met bijvoorbeeld het spannen van een antenne, graag. Tevens ben ik op zoek naar een zendertje van ongeveer 10/20 Watt.
Zo, dat was het wel voor nu. Mocht er vragen zijn, kan altijd hier of via PB. Bedankt voor Uw aandacht en graag tot een volgende keer

Matrix