al enige tijd lezend lid van het am-forum (en andere) en met veel plezier.
vroeger (80er jaren) aan prutsen met de stentor op de fm en het piraten virus heeft me nooit losgelaten.
Enkele jaren geleden gehoopt om de oude dx tijden te laten herleven op de fm door horizontaal wat te proberen, LPFM :) echter al snel gesmoord in deze ambitie door de KW kanonnen.
Niks te na, deze jongens draaien prima klompen polkas en ik hoor ze graag.
Echter ik ben toch wel toe aan een leuke uitdaging, alleen mn beperkte hf ervaring en werkdruk houdt me vaak van deze ambitie af.
Ik heb dan ook maar eerst het doel gesteld om eerst een leuke RX te worden op sw 16xx en de 63xx en mocht de liefde blijven, maar eens te investeren in een leuke tx.
Ik zal tzt wel eens mijn ontvangst rapporten loggen vanaf mijn locatie, den den ham (ov).
Enig nadeel is mijn locatie, wat weinig ruimte (en begrip van echtgenote)voor een passende antenne.
Voorlopig maar op een draadje van ca 20 mtrs en mn sony 2000
Ik inder geval vaak de baanbreker plus lotgenoten mogen beluisteren op de16xx en met veel plezier. Hoop deze jongens ook eens te mogen begroeten met een tx rapport, maar ja dromen mag. De baanbreken legt de meter zo ongeveer krom in de hoek, dus blijkbaar ligt mn draadjes bij hem op de aardpin

Ik zal de plicht opnemen om tzt wat rapporten te registreren en hier te vermelden.
Met veel hf respect en vriendelijke groet,
Herman.....de klaverboer