Alle forum,s weg.... ?
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
Doe je nou net alsof je neus bloed?pvugt schreef:En waarom??
Ja inderdaad, even rustig aan doen totdat de bui is over gewaaid en de trollen zijn verdwenen naar een ander forum.Boomi schreef:Tja, zoals ik ook al wel eens ervaren heb, "Hoge bomen vangen helaas veel wind".
En af en toe kan dat lastig zijn, maar dan moet je gewoon ff pas op de plaats maken lijkt me.
Om dan maar helemaal niets meer te posten, tja, ik vind dat wel weer jammer dan.
Of misschien heeft die gewoon geen zin in dat kinderachtig gezwam..coszmo schreef:Ik wil er niet teveel over zeggen maar ik vind het een beetje kinderachtig als iemand je met woorden aanvalt
om dan meteen alles van je te wissen . Geef dan weerwoord zou ik zo zeggen .
Nu weet iedereen dat PAcman een kinderachtig mannetje is die geen weerwoord durft te geven .
webmaster schreef:Even een kleine mededeling van onze kant; Het is een keuze van Pacman zelf dat hij wilde stoppen en al zijn berichten wilde wissen. Pacman op ander gedachten brengen was helaas niet gelukt.
Daar was indd nix mis mee. Jammer dat de lui zo simpel zijn en snel hun oordelen klaar hebben. Ik blijf zeggen, dat hij amper bijval heeft gehad. Pacman het ga je goed.MikeR schreef:MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
Gelukkig laat hij op andere wijze van zich horen.
Mag ik en de anderen hier dan horen waar hij nu zijn stukjes schrijft ?MikeR schreef:MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
Inderdaad doet nu alles via whatsapp. Ik ga dit forum verlaten, administrators hoe hef ik mijn account op?MikeR schreef:MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
dotinga00 schreef: Inderdaad doet nu alles via whatsapp. Ik ga dit forum verlaten, administrators hoe hef ik mijn account op?
Beamship schreef:webmaster schreef:Even een kleine mededeling van onze kant; Het is een keuze van Pacman zelf dat hij wilde stoppen en al zijn berichten wilde wissen. Pacman op ander gedachten brengen was helaas niet gelukt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is onvoorstelbaar ! Maar dan blijven al de berichten van de anderen nog over. Bij voorbeeld alle tipgevers van "meer dan 1100 instrumentalen." Dit kan en mag niet verdwijnen. En ik moest aan mijn eigen opmerking denken "waar komt die overgevoeligheid vandaan", of iets in die trant. Nou heeft het hem te pakken. Ik vind het godsgenadig jammer dat dit ere-ere lid op deze manier geparkeerd wordt samen met al degenen die hier aan meegewerkt hebben. En ergens anders staat "is het forum....." Het verwijderen van dit zal daar zeer zeker aan mee geholpen hebben. Kan de webmaster ergens de back-up plaatsen zodat we allemaal hier onze teksten en links kunnen opslaan ?
Bij voorbaat onze dank. (en als de Pacman nu besluit terug te komen dienen wel zijn spulletjes er nog te zijn..)
Dat Kan wel zijn, daarom snap ik niet dat er altijd wel iemand is die een ander het licht niet gunt; en het vuur aan de schenen legt.Webmaster, wat we hier bij elkaar schrijven is een stuk unieke radiohistorie dat nooit verloren mag gaan.
Omdat het zo uniek is in de wereld en al behoord tot de culturele erfenis man. Er gaat al genoeg verloren.
En zoals jullie het zeggen, 'naar den duvel!..'
Dat is een goede oplossing. Die kunnen dan staan op de am-forum test-site. En waar staat in de forum- regels dat berichten blijven van topic starter, en die bepaald hoe of wat ? Daar dient te staan , let op als iemand hier weggaat kan deze zijn topic laten wissen met alle reacties'. (en elke reactie wordt gelezen door weer 100 anderen)jan W schreef:misschien als oplossing kan Pacman er mee instemmen het topic terug te plaatsen met een slot erop zodat er niet meer op gereageerd kan worden, alleen lezen en commentaar erop doet men dan maar ergens anders.