komt prima door in sneek
de 1602 khz is wel sterker
joop220 schreef:Radio Seagull nu op de 747 khz![]()
komt prima door in sneek
de 1602 khz is wel sterker
En hier ben ik het H E L E M A A L mee eens!optimaal schreef:Nou idd, dit heeft totaal geen zin! Laat ze dan in Engeland een zender aanzetten! Hier in Friesland luistert toch geen hond naar die Engelse zender, zonde van de frequentie! De 747 en de 1395 is de enigste legale freq om aan te vragen hier in Friesland (voor Max 100watt pep)
Dus belachelijk dat seagull hier opzit!
Gezien de signaalsterkte hier, op autoradio duidelijk sterker dan Atlantis en KBC, mag je daar volgens mij nog wel een 0 achter zetten......optimaal schreef:Nou idd, dit heeft totaal geen zin! Laat ze dan in Engeland een zender aanzetten! Hier in Friesland luistert toch geen hond naar die Engelse zender, zonde van de frequentie! De 747 en de 1395 is de enigste legale freq om aan te vragen hier in Friesland (voor Max 100watt pep)
Dus belachelijk dat seagull hier opzit!
probeer het maar eens op de autoradio, die is gewoon breedbandig qua ontvangst.gringo schreef:haha goeie mop van Seagull
gringo schreef:heb vanaf het begin al gedacht dat dit hele gebeuren op de mg een ongeordende puinhoop ging worden.
doordat iedereen zover mogelijk wil komen zit je altijd gedeeltelijk in elkaars vaarwater.
lokaal lukt het prima en daar zullen ze genoegen mee moeten nemen.
Klopt, hoorde dat gisteren ook tussen de ontvangst van 747 via de webSDR van de TU twente en Seagull via DAB+, was wel een seconde of 10 ! Maar als beide vanaf de boot komen, waarom is 747 dan voor op 1602 ? Of zou men een linkje naar de reservezender in Pieterburen hebben gelegd ?Pacman schreef: De audio van Radio Seagull op 747 en 1602 is niet gelijk!![]()
Die van 747 lóópt voor op de audio op 1602 khz....![]()
Radio Utopia schreef:Duurt niet lang dan is de lol er wel af.
Zeker als het een verplichting gaat worden om iedere keer weer een programma te maken voor 1 man en een paardenkop
Eduard16 schreef:Radio Seagull bestaat al jaren en is -min of meer - gelieerd aan Radio Caroline.
De muziekkeus is perfect. De presentatie ook. Engels of niet. De muziek is toch ook in het Engels?
Aan deze zender kan menige andere zender een puntje zuigen.
Veel andere zenders zijn 1 pot nat met hun vele non-stop playlisten zonder presentatie. Deze zender doet dat niet.
Hoop dat je nog lang blijven, op AM, DAB+ en internet. Maar daar twijfel ik niet aan.
Over veel van de andere laag-vermogen AM zenders die er nu zijn bijgekomen heb ik meer twijfels dan Radio Seagull die nu al bijna 10 jaar uitzendt vanuit Harlingen.
Ik moet dat nog zien bij de nieuwkomers.
Eduard16 schreef:Seagull IS nou juist een ex-MG-er!