iann chat
- HendrikJan
Re: iann chat
Werkt hier weer, na mailtje naar Iann.
hendrik jan bedankt voor reactie
groeten digital radio

- Misti Radio
Het probleem is het volgende: Xat heeft een aanval gehad van hackers. Men is druk bezig om de "schade" te herstellen, maar dat gaat niet zo snel als wij eigenlijk graag zouden willen. Het probleem is wereldwijd.
Wat je kunt proberen is: Ga naar www.xat.com en daarna naar de piratenchat van je keuze. Vaak lukt het dan wel.[soms ook dan nog niet].
Geduld is een schone zaak !
Succes,
Misti-Radio
JOHN
Wat je kunt proberen is: Ga naar www.xat.com en daarna naar de piratenchat van je keuze. Vaak lukt het dan wel.[soms ook dan nog niet].
Geduld is een schone zaak !
Succes,
Misti-Radio
JOHN
misti ook bedankt voor je reactie groeten radio digital 

werkt wel wat je zij Misti zullen wel meer mensen zijn met dit probleem groeten Digital radio 

Stel me zo voor dat Iann's chat beetje aflopende zaak aan het worden is net beetje als hier op het forum en men daar langzaam de kraan dicht draait.
Wel jammer, maar was te verwachten met de opkomst alle whatsappen en de (mobiele) facebooks van deze wereld.
Het wordt allemaal steeds oppervlakkiger, vluchtiger en tijdelijker tegenwoordig.
Wel jammer, maar was te verwachten met de opkomst alle whatsappen en de (mobiele) facebooks van deze wereld.
Het wordt allemaal steeds oppervlakkiger, vluchtiger en tijdelijker tegenwoordig.

Real Transmitters glow in the dark
Boomi, kom jij wel eens op de chat of is dit een aanname van je?
Ja Messie, ik kijk daar nog wel eens zo heel af en toe. Niet iedere dag, maar wel meerdere keren per week.
Wanneer ik de ontvanger aan heb, meestal ook wel de chat, om te lezen wat er zoal op de banden loos is.
Trouwens, kan daar nu wel gewoon inloggen maar zie bij mijn 'mens-erger-je-niet' poppetje een 'verbod-om-in-te-rijden' tekentje en kan ook niet wat intikken...
Oops werkt nu weer, blijkbaar waren mijn cookies opgeruimd.
Wanneer ik de ontvanger aan heb, meestal ook wel de chat, om te lezen wat er zoal op de banden loos is.
Trouwens, kan daar nu wel gewoon inloggen maar zie bij mijn 'mens-erger-je-niet' poppetje een 'verbod-om-in-te-rijden' tekentje en kan ook niet wat intikken...
Oops werkt nu weer, blijkbaar waren mijn cookies opgeruimd.
Real Transmitters glow in the dark