Hoorde zoeven dat de oprichter van het Alfa-Lima forum veels te jong is overleden.
Forum was volgens mij een van de eerste echte piraten forums, in eerste instantie gericht op KG.
Alfred, de oprichter hiervan meermaals op de meetings in het Zuiden des lands erg leuk en gezellig mee zitten kletsen.
Heel erg spijtig dat hij niet meer onder ons is.
Boomi schreef:Hoorde zoeven dat de oprichter van het Alfa-Lima forum veels te jong is overleden.
Forum was volgens mij een van de eerste echte piraten forums, in eerste instantie gericht op KG.
Alfred, de oprichter hiervan meermaals op de meetings in het Zuiden des lands erg leuk en gezellig mee zitten kletsen.
Heel erg spijtig dat hij niet meer onder ons is.
Potver...
Dat zijn minder leuke berichten...
Sterke: familie & vrienden.
Transmitters Do It OnAir! Join In the Spirit of Free Radio! CoolAM Radio Productions http://jingleproductions.coolam.nl Make your dream a reality...Then go to sleep...have another dream and do it again! Sweet (dreams-)!!!
Alfred was jaren terug zeer actief op de kortegolf en maakte veel los in Europa,en ver daar buiten met zijn spraak makende programma's die vaak op meerdere banden actief te horen waren..Helaas deed hij de laatste jaren niet veel meer op de banden maar had altijd nog wel eens de insteek om nog eens een keer terug te komen,Maar het mocht niet zo zijn.
Veel sterkte aan de directe nabestaanden..En de familie.
Gerrie&Hilma,Gerben&Arjen.
Laatst gewijzigd door gerrie(The Voice) op 22 mei 2015, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
A Man`s home is his castle,until his queen arrives.
Een grote rilling gaat door me heen terwijl ik dit ten hore kreeg.
enigzins verbijsterd en vol ongeloof dat alfred niet meer onder ons is.
Toen alfred nog erg actief was heb ik altijd veel contact met hem gehad.
ik heb altijd enorm genoten van zijn dx shows. Hij was in de tijd
' mijn voorbeeld ' en heeft mij ook erg geinspireerd om de hoge banden te gaan gebruiken.
gelukkig kan ik met een glimlach terug denken aan een bijzonder persoon..
Ook ik schrok er van. Ken hem als een sympathieke man die naast radio maken ook van Amerikaanse auto's en van motoren hield.
Veel sterkte voor de fam. en vrienden.
.
ik las het zonet geschreven door de Webmaster,
ik moet eerlijk zeggen ik ben HEEL erg geschrokken!
Hij was:
mijn inspiratie bron.
een groot voorbeeld.
en zelfs in mijn ogen HEER EN MEESTER van, en op de Korte Golf!
ik, en ik durf eigenlijk wel te schrijven WE, miste hem ook al lang.
.
Met alle respect gecondoleerd allemaal,
en voor als het ooit bij familie terecht mocht kommen,
ook die namens mij natuurlijk gecondoleerd!
.
Rob.
Oei , geen nieuws dat iemand wilt horen
Voordat dit forum er was, was ik al regelmatig te vinden op het Alfalima.net van Alfred te vinden om daar mijn rapporten door de geven.
RIP Alfred en sterkte voor iedereen, dat zijn gedachtegoed niet verloren mag gaan.