zondag, 01 april.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

zondag, 01 april.

Bericht door piratenvriend »

goedenavond, jullie allen.

ik hop, niemand neemd mij dit bericht kwalijk, maar, ik wil efen aan alle, die van plan zijn, nu, of een beetje laater op de band te komen zeggen:

prober de 1647 khz niet te gebruiken, want, daar zit op het moment nog de baro met zijn uitzending. die is bij mij, en zeker ook bij veelen van jullie zo sterk, dat eer geen ander station op deze freq een chance zal hebben.
bij mij komd de baro met simpo 5 door, dus, zonder ruis, maar aleen de avondlikke fading, maar dat komd door de groote afstand van ongeveer 800 km tussen eberswalde, en zijn woonplaats.

dus, goedenavond, besde baro, je hebt het gelezen, hir stad je full op. alles prima.

groetjes, en nog een fijne avond aan je toegewenst, van
berndt, de piratenvriend vanuit eberswalde.

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: zondag, 01 april.

Bericht door Hans de Swan »

Weet niet of je het gehoord hebt, Berndt. Maar de oude, lonesome cowboy Baro heeft jou tijdens zijn uitzending nog de groeten gedaan.
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

Re: zondag, 01 april.

Bericht door piratenvriend »

hoy hans.

ja, ik heb het niet gemissd. ik heb het met mijn recordingsoftware op mijn computer opgenomen, en, als een bijlage naar mijn besde vriend anne naar amersfoort gestuurd, omdat hij het heeft gemissd.
ach, wat was dat voor een verrassing voor hem. ja, hij was er echt blij mee.

ja, dat je het ook niet heeft uitgevonde, wie daar op de 1563 khz uitzond, is toch niet erg. ik dachd, iemand, zal digeene hebbn kunnen volgen, en zal mij messhien een antwoord kunnen geven.

na, ik wacht het maar rustig af.
een fijne dag an je toegewenst van berndt.

Plaats reactie