goedenavond, armada.
ik heb zojuisd op de frekwentie 1646 khz afgestemd, en ontfang je met sympho 34544
vanavond zijn de ontfangstomstandigheiden toch wat shecht, want, als alles normal is, ontfang ik je met sympho 45455 maar, je sprak en muziek is duidelijk, en, nu begint het beter te worden, want nu ontfang ik je weer met 44444
dat wou ik efen aan je vertellen.
nog een fijne avond aan je toegewensd van berndt, de piraatenvriend, vanuit eberswalde, vlak bij berlijn.
mandag, 19 mart, 22:45 uur.
-
piratenvriend
- Contacteer:
-
Jan Willem
- Contacteer:
Re: mandag, 19 mart, 22:45 uur.
Hallo Berndpiratenvriend schreef:goedenavond, armada.
ik heb zojuisd op de frekwentie 1646 khz afgestemd, en ontfang je met sympho 34544
vanavond zijn de ontfangstomstandigheiden toch wat shecht, want, als alles normal is, ontfang ik je met sympho 45455 maar, je sprak en muziek is duidelijk, en, nu begint het beter te worden, want nu ontfang ik je weer met 44444
dat wou ik efen aan je vertellen.
nog een fijne avond aan je toegewensd van berndt, de piraatenvriend, vanuit eberswalde, vlak bij berlijn.
Bedankt van je ontvangst rapport
Op de andere geplaatste vragen van jouw ; stuur ik je wel ff een PB
Groeten van Jan Willem
Laatst gewijzigd door Jan Willem op 20 mar 2012, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
piratenvriend
- Contacteer:
Re: mandag, 19 mart, 22:45 uur.
goedenavond jan.
bedankd voor je antwoord.
na, ik wacht graag op je privee bericht.
ik heb zojuisd op de middengolf geluisterd, maar, eer was nog geen zender te hooren. maar, volgens mij zullen de ontfangstomstandigheiden vanavond niet zo slecht zijn. dus, is toch een groote chance mijn vriende beter te hooren.
na, ik zal benieuwd zijn wat vanavond op het band gebeurd. meesd is het toch erg stil op een dinsdagavond op de band.
nog een fijne avond aan je toegewensd, en hopelijk tot hoorens, dat zegt
berndt.
bedankd voor je antwoord.
na, ik wacht graag op je privee bericht.
ik heb zojuisd op de middengolf geluisterd, maar, eer was nog geen zender te hooren. maar, volgens mij zullen de ontfangstomstandigheiden vanavond niet zo slecht zijn. dus, is toch een groote chance mijn vriende beter te hooren.
na, ik zal benieuwd zijn wat vanavond op het band gebeurd. meesd is het toch erg stil op een dinsdagavond op de band.
nog een fijne avond aan je toegewensd, en hopelijk tot hoorens, dat zegt
berndt.