Moby-dick

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
Rebecca

Moby-dick

Bericht door Rebecca »

Op dit moment de Moby op 1640khz. Prima modulatie, ook al zegt hij spraak problemen te hebben. Maar behalve dat ik héél vaak 1, 2 hoor, is er niets mis mee. ;)

HendrikJan

Re: Moby-dick

Bericht door HendrikJan »

ik ontvang daar 1 grote chaos, zeker 3 op, of half op elkaar.

Rebecca

Bericht door Rebecca »

Ik kon later heel zacht iets onder de Moby horen, maar toen de Moby uitschakelde zat er wel wat op die frequentie. Ik kon er echter op Grundig Satellite niet veel van maken (geen extra antenne aangesloten).

Kleine Jopie later met rapporten ook goed ontvangen. Zijn spraak klonk anders en hij had het over echo in de spraak, maar dat kon ik hier niet horen. Er zat toen ook nog een station op 1649khz. maar daar heb ik geen modulatie van gehoord.

Het leek trouwens wel of de Moby tijdens het rapporten wat breder aan de band ging zitten. Ik kon op het laatst de muziek hier op 10khz aan beide kanten van de 1640 horen spatteren.

dolfijn

Bericht door dolfijn »

Oke Rebecca ja daar in de studio bij moby dick lijkt dat er brom op de microfoon zit maar heeft hier bij mij ook nergens last van is ff wennen komt goed ;) .
Ook de Kleine joopie nog goed ontvangen bij moby in de studio 100% afstemming daar 8 op schaal van 8 en de mod is prima .
Groeten v/d Dolfijn p) .

bruclee

Bericht door bruclee »

hoi Rebecca even bedankt voor je rapport t) was even wat aan het testen hier met de spraak

groeten KJ
op de achtergrond maar wel aanwezig

Radio Moby Wezep

Bericht door Radio Moby Wezep »

Rebecca bedankt voor je rapportje, plaatjes gingen ook die kant op ;) Ik was een andere micro aan het testen.

Plaats reactie