daarstraks ontvangen op mijn Grundig satellite 2400 in combinatie met een afgestemde magnetic loop antenne:
1655 Khz Radio Mustang signaal 4 tot 5 omstreeks 20:50 uur, later bij het uit de lucht gaan signaal 5 tot 6: modulatie 50% tot 60%
1645 Khz een station met een signaal 2 tot 3 helaas geen stations ID kunnen waarnemen
1635 Khz : idem
deze drie ontvangen tussen 20:45 en 21:30
Groeten uit Noord-Brabant
Station Completa
Ontvangen Belgische grens 1-2-2011
- Station Completa
Re: Ontvangen Belgische grens 1-2-2011
op 1638 zat ik even te testen met wat (oldies-)muziek, ik heb de microfoon inderdaad niet gebruikt. Mooi dat het daar nog te ontvangen was, hartelijk dank daarvoor Station Completa.
groetjes
groetjes

Hallo
Zo de draad weer opgepakt probeer morgen eens op de 48 M te luisteren.
Groet,
Horb
Zo de draad weer opgepakt probeer morgen eens op de 48 M te luisteren.
Groet,
Horb
-
Ok Completa
Hier nog even een reactie van de wilskracht.
Dat station op de 1645 dat was ik geloof ik ,was een paar oude krakers aan het draaien .
Sorry voor de late reactie ,maar mag maar een keer in de week achter de computer van mijn vrouwtje hi hi
Hee bedankt voor je ontvangst berichtje groetjes WILSKRACHT
Hier nog even een reactie van de wilskracht.
Dat station op de 1645 dat was ik geloof ik ,was een paar oude krakers aan het draaien .
Sorry voor de late reactie ,maar mag maar een keer in de week achter de computer van mijn vrouwtje hi hi
Hee bedankt voor je ontvangst berichtje groetjes WILSKRACHT

Der is er nog 1 later Wilskracht haha
Completa ook bedankt vanaf deze kant
Completa ook bedankt vanaf deze kant

- Station Completa
Hey Wilskracht en ook andere sstations,
ik luister deze week weer uit, maar ben momenteel bezig een betere antenne te bouwen voor hoofdzakelijk de korte golf, dit vreet wat tijd maar de MG krijgt nog genoeg aandacht dus als er iets te horen is noteer ik het hier op het forum
ik luister deze week weer uit, maar ben momenteel bezig een betere antenne te bouwen voor hoofdzakelijk de korte golf, dit vreet wat tijd maar de MG krijgt nog genoeg aandacht dus als er iets te horen is noteer ik het hier op het forum