zondagmorgen ontvangsten 10 oktober bij apollo815 in alkmaar

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
peter alkmaar
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 apr 2009, 12:30

zondagmorgen ontvangsten 10 oktober bij apollo815 in alkmaar

Bericht door peter alkmaar »

hallo Allemaal.
buiten 12 graden om 9 uur in de zondagochtend, en de radio staat al weer een half uurtje afgestemd op radio Zonnester.

hier volgen de ontvangen amateurs tussen 9 en 10 uur van deze zondagmorgen.

Radio Zonnester rond 8.30 uur tussen de 25 en 50 procent, toch redelijk stabiel de meeste tijd.
om 9.20 uur liep het signaal op naar 60 procent, om te stoppen op 68 procent.
enorm sterk meneer de Zonnester, radio waddenzee heeft 100 procent hier)
de geweldige modulatie was ook weer een vermelding waard deze morgen.

Radio Concordia, de afstemming was maximaal 51 procent, je zat hier gelijktijdig met een andere amateur aan de band, wel fluittonen door je heen, maar omdat jij veel sterker was geen probleem om het te volgen, modulatie was prima, hier geen enkel probleem om dit te volgen, met de knop kwart los.

Radio Vendor; 30 procent afstemming, prima te volgen, en geheel vrij aan de band, modulatie was dik voor de bakker.

Radio Curacau : afstemming 30 procent, tussen alle amateurs door prima te horen aan deze kant.

the Voice: redelijk te volgen helaas veel gespetter onder je door erg druk op de band, ik heb het meeste wel kunnen horen.
draaggolf niet precies te geven rond 25 procent.

Radio Havanna: draaggolf 19 procent, prima mooi vrij aan de band hier, en de modulatie zat er keurig in.

Orion: 30 procent draaggolf, modulatie prima ,
je komt hier altijd wel door

Radio De kruik, gefeliciteerd kerel, je draaide ook hier op aan , 24 procent, en dat klonk netjes daar.
leuk om je eens zo mooi te horen hier.

Radio Corona: zeer sterk 50 procent draaggolf en keiharde modulatie in mooie kwaliteit.

Radio Veldwachter , de man met snor, zeer sterk aan de band, signaal was sterker als waddenzee deze morgen.

dit waren de rapporten vanuit alkmaar u aangeboden door de Apollo815.
antenne ;helical , en de radio philips buizentoestel.
zoals eerder al vermeld de Zender Waddenzee heeft hier 100 procent u kunt uw vergelijking dus doen.
zijn er ook mensen die de Apollo815 hebben ontvangen deze zondagmorgen dan zou ik het ook graag even willen weten.
tot de volgende keer en de groeten van Peter.

Gebruikersavatar
veldwachter
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 okt 2008, 09:55

Re: zondagmorgen ontvangsten 10 oktober bij apollo815 in alk

Bericht door veldwachter »

Ik heb hier weinig aan toe te voegen meneer de Apollo,behalve dat ik later de Admiraal S1-S4 en Spakenburg S2-S7 nog kon ontvangen,allebei prima te ontvangen in spraak en muziek op de Lowe HF 225 deze keer met 52 mtr draad.
Ik druk me snor!!
Groeten Veldwachter.

spakenburg
Berichten: 216
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:18
Locatie: Twente

Re: zondagmorgen ontvangsten 10 oktober bij apollo815 in alk

Bericht door spakenburg »

Hallo Veldwachter,

Bedankt en graag tot een volgende keer, Peter ik heb jou ook nog een rapport gebracht, je kwam ook prima binnen in Twente.

Groet, Henk
Groeten, Henk

peter alkmaar
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 apr 2009, 12:30

Re: zondagmorgen ontvangsten 10 oktober bij apollo815 in alk

Bericht door peter alkmaar »

Hallo Henk,
bedankt voor het rapport voor mij, ik hoorde van de veldwachter dat je aan de band was geweest.
helaas kon ik niet meer uitkomen, maar de volgende keer maar weer beter .
we moeten maar weer eens met elkaar rapporten Henk, dat wordt wel weer eens tijd .
tot horens en vele groeten van de Apollo815 .

Plaats reactie