zaterdag, 01 september, 22:15

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Contacteer:

zaterdag, 01 september, 22:15

Bericht door piratenvriend »

goedenavond, jullie allen, en, een bijzondere goedenavond de goede oude baro.

ja ja, radio vatican heeft deze frek verlaten, en, ik heb zo het gevoel, je, oude baro heeft al lang daarop zitten te wachten.
ach, wat moet je zig toch gelukig voelen, dat je deze frek nu kund gebruiken.
maar, je bent niet aleen de glukige, nee, ik denk de meesde van jouw luisterars zullen het ook zijn, want nu bent je zonder stooring hir in eberswalde, en messchien ook op andere plegjes te ontfangen.
ja, ik heb zzojuisd op de 1610 khz afgestemd, en de ontfangst is fantastish. alles komd hir in eberswalde met sympo 55555 binnen.
ik wil graag een verzoekplaat aanvragen, en die wil ik verbinden met de hartstike groeten naar amersfoort, naar mijn allerbesde vriend anne en zijn familie, en, natuurlijk is die plaat ook bestemd voor all mijn vriende, die ik elke avond op de middengolf vanaf 1610 khz tot 1700 khz kan ontfangen.
een fantastish weekeinde aan jullie allen toegewenst, van berndt, vanuit eberswalde.

als het kan, draii toch de plaat sir henrys march gespeeld door sir henrys orchestra.
bedankd alvast daarvoor.

zo, en nu nog de hartstike groeten voor je, goede baro, van berndt, de piratenvriend vanuit eberswalde, veel succes met deze frek toegewenst en bedankd voor je uitzending, die wij allen vanavond mogen volgen en genieten, en graag tot weerlezens.

Plaats reactie