Vrijdagavond rond 20.00 uur Orion West meer dan een uur leuke plaatjes, Bedankt Orion West en Apollo 815.
Frekwentie 1655 kHz (in plaats van 1675) Signal 3 radio3 goed te ontvangen zonder extra antenne in West Friesland.
En voor Apollo 815 Signal4+ Radio5++ !!
Orion West
Re: Orion West
Bedankt vh rapport, maramia !
de frequentie teller had de geest gegeven, vandaag wordt het weer 1675 !
en een beetje sterker, hoor !-groeten, orionwest
de frequentie teller had de geest gegeven, vandaag wordt het weer 1675 !
en een beetje sterker, hoor !-groeten, orionwest
-
Maramia bedankt, ik was blij dat ik er met maar 8 watt zo goed door mocht komen.
groetjes apollo815 uit alkmaar.
groetjes apollo815 uit alkmaar.
Hoi Orion West, wat fantastisch om mijn naam weer eens op de band te horen, en aan het pieramentje wordt gewerkt.
Jij kwam duidelijk beter binnen als gisteren en ook weer op jouw oude frekwentie. Signal4 Radio5+ mooie muziek!
En Apollo 815 kwam met de gedraaide antenne ook beter binnen, S6 R5++ op 1771 kHz.
Van de andere pitaten heb ik bij flagen wat muziek gehoord maar kon niet hun naam ontcijferen in de ruis.
Jij kwam duidelijk beter binnen als gisteren en ook weer op jouw oude frekwentie. Signal4 Radio5+ mooie muziek!
En Apollo 815 kwam met de gedraaide antenne ook beter binnen, S6 R5++ op 1771 kHz.
Van de andere pitaten heb ik bij flagen wat muziek gehoord maar kon niet hun naam ontcijferen in de ruis.
Een goede ontvangst en gezellige muziek van orionwest in westfriesland, Signal 4 Radio5.
maramia
hello, oldman !-you can simlpy reach me at : E-mail, its orionwest@quicknet.nl
hello, oldman !-you can simlpy reach me at : E-mail, its orionwest@quicknet.nl