na 20 jaar weer besmet met het gezonde middengolfvirus door collega op het werk
Hoop binnenkort de eerste testsignalen in de ether te sturen ben nu al aan het luisteren op am
en moet zeggen begin het steeds mooier te vinden vooral toen ik zondag de ouwe trouwe texas
cowboy weer hoorde dacht ik weer aan vroeger dat ik met mijn radiootje op bed zondagsavonds lag te luisteren naar de texas.
hoop straks ook weer gouden klanken uit een koperen draad te kunnen rondstralen.
De weg ook gevonden op het forum...
Kijk..Je hebt je woord gehouden. Je wordt hier ook een stuk wijzer hoor.
De meeste jongens hier weten net wat meer dan mij,haha
Maargoed,het gaat erom dat we mekaar kunnen helpen...
Welkom
kijk aan nog een her intreder, da`s mooi. De naam Telstar kennen we hier natuurlijk, ik weet natuurlijk niet of jij "vroeger" ook onder die naam draaide. Zou dat zo zijn dan is de kans behoorlijk aanwezeg dat we elkaar toen des tijds al eens gesproken hebben op de band.
Ik zou zeggen: suc6 met het oppakken van de (antenne)draad, je zult net als ik merken dat de middengolf tijd ook niet heeft stil gestaan.
Ook welkom hier Telstar, zo te zien ben je geen onbekende. Voor de kriebels zit je op dit forum wel goed. Alhoewel de jeuk niet verdwijnt zal het wel aangenaam worden. Veel suc6 en hoop je klanken gauw te mogen horen.