Ontvangen in Zuidwest Friesland
Radio IJsvogel - 1655 khz - Signaal 2 radio 4, beetje ruis.
Armada - 1647 khz Signaal 2 radio 4, zat vlak naast een station op 1650, station schakelde later in was volgens mij aan het testen. Signaal 5 radio 4 beetje ruis en draaide U2.
En als ik het goed heb gehoord op 1623 khz station acapulco. Zat dicht tegen radio waddenzee aan. Signaal was 1 radio 3
Ontvangen IJsvogel - Armada - 11-03
Ontvangen IJsvogel - Armada - 11-03
...een kwartje voor de antenne en een dubbeltje voor de zender!
Ontvanger ETON Satellit 750 - Antenne Spoelantenne met topload op 17 meter top hoogte.
Ontvanger ETON Satellit 750 - Antenne Spoelantenne met topload op 17 meter top hoogte.
Re: Ontvangen IJsvogel - Armada - 11-03
Station op 1650 was radio Luxemburg, signaal 5 radio 4, later ging hij iets omhoog in de band en het signaal was 4 radio 4.
Wat mij wel opviel is dat de muziek vrij zacht stond.
Wat mij wel opviel is dat de muziek vrij zacht stond.
...een kwartje voor de antenne en een dubbeltje voor de zender!
-
- Contacteer:
Re: Ontvangen IJsvogel - Armada - 11-03
Bedankt van je ontvangst rapport ,later ben ik nog ff in QSO geweest met radio LuxemburgJanos schreef:Ontvangen in Zuidwest Friesland
Armada - 1647 khz Signaal 2 radio 4, zat vlak naast een station op 1650, station schakelde later in was volgens mij aan het testen. Signaal 5 radio 4 beetje ruis en draaide U2.
Groeten van JW