waddenzee
-
Re: waddenzee
of tegen jou aan liggen das ook vragen om problemen ha ha ha beste maar weeeeerrrrr
Ligt er aaan wie hans hahahahhahahha 

- Eldorado
- Contacteer:
Ik begrijp de opzet van het verhaal niet helemaal....
Wie zit er tegen de 1602 dus tegen Waddenzee aan te draaien dan.....
Of is het nu gewoon een algemene mededeling,dan is het in het verkeerde vakje gepost.
Of is het nu gewoon een algemene mededeling,dan is het in het verkeerde vakje gepost.
Eldorado schreef:Ik begrijp de opzet van het verhaal niet helemaal....
ben je niet de enigste,volgens mij heeft Bram een klap stroom gehad

- Eldorado
- Contacteer:
Daarom staat er dus beter iets dan niets onder.............Herman schreef:Eldorado schreef:Ik begrijp de opzet van het verhaal niet helemaal....
ben je niet de enigste,volgens mij heeft Bram een klap stroom gehad
Dan toch liever niets......
Volgens mij was het zo dat er iemand te ontvangen was op de 1605khz. Nogal dicht bij de 1602 van waddenzee dus..
In de chat kwam dit vanmiddag ter sprake.
het fijne weet ik er ook niet precies van hoe en wie en wat maar, misschien is een verklarend bericht van Topicstarter een idee...?!
In de chat kwam dit vanmiddag ter sprake.
het fijne weet ik er ook niet precies van hoe en wie en wat maar, misschien is een verklarend bericht van Topicstarter een idee...?!
Zal het ff toelichten .vanmiddag luisterde ik toevallig ff naar de waddenzee 1602khz .toen er opeens een enorme storing op kwam ,bleek er een station platen te gaan draaien rond de 1603 of 1604 maar kon hem goed horen op de 1605 met de k-po ontvanger met de knop op narow.vandaar ff in deze forum dat de betreffende piraat het weet .mischien een foutje maar stoorde gigantie's radio waddenzee .is niet mooi als je daar dan eventueel de duppe van wordt. volgende keer zal ik hier geen melding meer van maken .het is meer ff een tip voor de piraat die daar bewust of onbewust plaatjes ging draaien.de groeten,van hier 

snap ook nog steeds niet wat waddenzee daar doetlas vegas schreef:Niet echt verstandig zo dicht tegen de 1602khz te gaan draaien .dat is vragen om moeilijkheden.
- radio sterrekijker

- HendrikJan
Als je vanuit Twente of de Achterhoek met niet al te groot vermogen op 1611 zit, is er denk ik weinig aan de hand.
Dichterbij en/of met groter vermogen lijkt mij minder verstandig, zeker overdag.
En zorg dat je een beetje smal aan de band zit.
Als het donker is, lijkt mij het probleem minder groot: dan is Waddenzee hier al lang vertrokken in de storing.
Dichterbij en/of met groter vermogen lijkt mij minder verstandig, zeker overdag.
En zorg dat je een beetje smal aan de band zit.
Als het donker is, lijkt mij het probleem minder groot: dan is Waddenzee hier al lang vertrokken in de storing.