Nolan
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
Nolan
Vandaag 22 mei werd ik op de hoogte gebracht dat Jan Jacob, beter bekend als Ronnie Nolan, op 17 mei aan een hartaanval is overleden.
Met hem verliezen we een markante persoonlijkheid, die zijn sporen in de radio wereld verdiend heeft.
Hij heeft anderen geïnspireerd en de gelegenheid gegeven kennis te maken met het fenomeen radio.
Moge hij vredig rusten in de radio hemel.
Theo
Met hem verliezen we een markante persoonlijkheid, die zijn sporen in de radio wereld verdiend heeft.
Hij heeft anderen geïnspireerd en de gelegenheid gegeven kennis te maken met het fenomeen radio.
Moge hij vredig rusten in de radio hemel.
Theo
Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
- Misti Radio
Re: Nolan
R.I.P Nolan
Misti-Radio
JOHN
Misti-Radio
JOHN
- Albert R.S.I.
- Contacteer:
Ik was een vaste luisteraar...hou ook van (hard)rock, vandaar.
Dat draaide hij als één van de weinige, zo niet enige piraat in Nederland.
Ben ook een paar keer bij hem thuis geweest, hij heeft nog een zender voor mij gebouwd.
Bijzondere apparatuur had-ie. zoals die imposante modulator met 24 (!) 807's. Of dat allemaal wel zo efficient was weet ik niet, maar het werkte wél!
R.I.P Jan Jacob, en sterkte voor de familie.
Albert RSI.
Dat draaide hij als één van de weinige, zo niet enige piraat in Nederland.
Ben ook een paar keer bij hem thuis geweest, hij heeft nog een zender voor mij gebouwd.
Bijzondere apparatuur had-ie. zoals die imposante modulator met 24 (!) 807's. Of dat allemaal wel zo efficient was weet ik niet, maar het werkte wél!
R.I.P Jan Jacob, en sterkte voor de familie.
Albert RSI.
Zit de stekker er wel in?
Dit bericht vernietigd zichzelf binnen 2 dagen
Dit bericht vernietigd zichzelf binnen 2 dagen
- HendrikJan
RIP NOLAN, in mijn jeugd jaren heel vaak naar hem geluisterd met zijn hardrock programma's, speciale jingles en professioneel klinkende programmering , verschillende dj's en interviews met artiesten, deed volgens mij niet onder voor de grote stations.
real radio's glow in the dark