1645KHz een perfecte breedbander

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
KopjeThee
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2012, 09:32

1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door KopjeThee »

02-02-2012 Een perfect signaal, misschien moet je nog wat meer (over)sturen!.
De banddruk is nog wat te weinig , maar perfect om de hele dag je platen programma te draaien.
We zitten aan de radio gekluisterd.

Afbeelding

powermax
Berichten: 116
Lid geworden op: 29 dec 2009, 22:44

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door powermax »

de nieuwe lichting middengolf piraten
???

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Boomi »


Hehe, zo'n 2 maal 20 khz (= 40 khz !!) breed station kwam ik laatst op KG ook al tegen.
Heb d'r nog een plaatje van gemaakt, maar denk ik zal de boel eerst even wat tot rust laten komen voordat ik dat plaats.

Het schijnt nogal een gevoelig onderwerp te zijn...
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
grutte pier
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 okt 2009, 10:12
Locatie: friese wouden

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door grutte pier »

deze man heeft nog nooit van 4.5 khz filter gehoord

ascona
Moderator
Berichten: 1433
Lid geworden op: 10 nov 2006, 06:02
Locatie: drenthe land nabij emmen

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door ascona »

mischien wel van gehoord maar vind het zo mooier ;ce
nou ja laat dit een voorbeeld wezen van hoe het niet moet.

radio casablanca
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 aug 2008, 20:35
Locatie: emmercompascuum

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door radio casablanca »

ken wel een diesel filter

Gebruikersavatar
dirk
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 aug 2006, 22:58

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door dirk »

radio casablanca schreef:ken wel een diesel filter
heb je ook onzinfilters ?
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht

radio casablanca
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 aug 2008, 20:35
Locatie: emmercompascuum

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door radio casablanca »

voor jou dirk???

Gebruikersavatar
dirk
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 aug 2006, 22:58

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door dirk »

ook , denk een goede handel voor hier op het forum
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Cor »

Nou ik vind dit ook niet normaal hoor, begin van de FM clubjes ( combinaties ) op MG/KG ?
Leuke toekomst toch ?
Laten we die jongens helpen en een beetje wegwijs maken zover ze natuurlijk iets willen aannemen :D
Ik wil geen ruzie, en ook niet veroorzaken, maar mij lijkt dat als men dit kan oplossen door eenvoudig al eens alles boven de 6 Kc op de equalizer dicht te zetten, iedereen plezier kan hebben van zijn hobby, en je niet 4 frequenties in beslag neemt.
Bijlagen
Screenshot-2012-02-03-124847.png
Laatst gewijzigd door Cor op 04 feb 2012, 15:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Hans de Swan »

Jahaa, laten we dan ook wat "FM-mentaliteit" op dit forum plaatsen door allerlei plaatjes te tonen van piraten die waardeloos bezig zijn. Heel vroom om geen naam te noemen, maar ik wed dat het merendeel hier intussen bij de ontvangstrapporten heeft zitten sneupen om te achterhalen wie dat was.
Ook leuk trouwens voor onze -niet nader geïdentificeerde- (mee)kijkertjes.

Stuur toch gewoon een PB'tje of mail naar de desbetreffende persoon i.p.v. hier straks een oorlogje uit te voeren... Vaak is daarmee veel meer te bereiken.

Bovendien valt het me tegen van sommige betweters, die zelf ook niet altijd zo braaf aan de band zaten. Soms tot ver over de grenzen toe.
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Cor »

@ Hans,

Station is er op gewezen in chat sessie tijdens zijn uitzending, dus dat er niets van gezegd is tegen het station is dus een voorbarige conclusie voor wat betreft mijn plaatje.
Het gaat er bij mij niet om, om iemand aan de schandpaal te nagelen, maar om te visualiseren hoe het er uitziet met zo'n signaal, beelden zeggen toch immers meer dan text ?

Wat men er mee doet moet men zelf weten, ik probeer in ieder geval wel rekening te houden met de ander, zodat die ook ongestoord zijn gang kan gaan.


Cor.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Boomi »

Hans de Swan schreef:Stuur toch gewoon een PB'tje of mail naar de desbetreffende persoon i.p.v. hier straks een oorlogje uit te voeren... Vaak is daarmee veel meer te bereiken.
Ik denk dat betrokkenen zelf wel in de gaten hebben hoe en wat.
Daarom doe ik ook nog maar even een duit in het zakje...

Bovenste is een bar en boos plaatje. :(
Onderste is een voorbeeld van hoe het ook kan...

(en wie wil weten welke stations het zijn, die stuurt maar even een Pb'tje)

By the way, je mag toch ook rustig zeggen dat een station niet goed aan de band zit ?
Wanneer de modulatie niet goed is of iemand naast dre draaggolf zit, dan vermeld je dat toch ook.
Bijlagen
6375.jpg
6296.jpg
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door nachtrijder »

Nu ben ik een leek, maar hoe kom je er zonder scoop achter dat je bijvoorbeeld te hard instuurt.
Te veel hoog of te veel laag. te veel bass.
Ik heb een modulator met 4 x 807 erop, met op de zender 1 x EL34.
Ik kan heel erg hard moduleren. ;e

Nu heb ik een spiegel vlak naast radio 5 zitten en vergelijk ik het een beetje.
Beetje bass erbij, iets minder hoog totdat het er op lijkt.
Doe ik dit nu goed of fout ?

Gr. Arno
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Gebruikersavatar
HendrikJan
Berichten: 1989
Lid geworden op: 21 feb 2009, 07:51
Locatie: ZW Drenthe/NO Overijssel

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door HendrikJan »

Lijkt mij wel aardig genoeg die 4 x 807 voor een EL 34.
Gespetter komt vaak door: te veel hoge tonen, vervorming (bv. door misaanpassing) en/of HF inslag.
Op het gehoor kan je het vaak wel aardig beoordelen.
Als je de hoge tonen boven 5 a 6 khz een beetje afkapt en tot max 100% moduleert, zal het nog wel loslopen.

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Eldorado »

Hans de Swan schreef:Jahaa, laten we dan ook wat "FM-mentaliteit" op dit forum plaatsen door allerlei plaatjes te tonen van piraten die waardeloos bezig zijn. Heel vroom om geen naam te noemen, maar ik wed dat het merendeel hier intussen bij de ontvangstrapporten heeft zitten sneupen om te achterhalen wie dat was.
Ook leuk trouwens voor onze -niet nader geïdentificeerde- (mee)kijkertjes.

Stuur toch gewoon een PB'tje of mail naar de desbetreffende persoon i.p.v. hier straks een oorlogje uit te voeren... Vaak is daarmee veel meer te bereiken.

Bovendien valt het me tegen van sommige betweters, die zelf ook niet altijd zo braaf aan de band zaten. Soms tot ver over de grenzen toe.
Jongens mag ik ook weer eens een opmerking maken?
Ik word er onderhand niet vrolijk meer van hoe vaak over de zogenaamde FM mentaliteit word gezeurd,ik dacht dat dit een AM Forum was ?
Vaak zijn het altijd dezelfden die overal op reageren en dan ook nog met dit soort opmerkingen,en zelf hoor je ze niet of gebruiken ze een schuilnaam.
En wat de de zogenaamde FMers betreft waar zo vaak naar word uitgehaald,die zal je heus niet snel op de middengolf vinden of ze zijn er al heel snel weer klaar mee,hier heb je weinig luisteraars die echt reageren op een programma per SMS zodat je elk half uur een paar honderd SMSjes van de computer kunt voorlezen,ondertussen heb ik er al heel wat zie komen,maar zeker ook weer zien gaan.Iemand via dit forum op allerlei manieren onderuit halen is geen probleem en kinderachtig ook,maar zorgen en of helpen dat iemand het goed voor elkaar krijgt dat is een heel ander verhaal,men is zeker vergeten hoe ze zelf begonnen zijn?
Ikzelf heb eerder wel eens problemen gehad waar ik zo direct geen oplossing voor kon vinden,maar van vragen word je wijs en gelukkig zijn er nog wel genoeg mensen die je wel goede raad of tips willen geven,ik doe hetzelf dan wel via mail of pb omdat ik geen zin heb in allerlei reacties die na 3 berichten niets meer met het onderwerp te maken hebben,daar heeft dan ook niemand iets aan,en kan men beter de chat gaan gebruiken..........
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hierover denkt!
Laatst gewijzigd door Eldorado op 05 feb 2012, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door nachtrijder »

HendrikJan schreef:Lijkt mij wel aardig genoeg die 4 x 807 voor een EL 34.
Gespetter komt vaak door: te veel hoge tonen, vervorming (bv. door misaanpassing) en/of HF inslag.
Op het gehoor kan je het vaak wel aardig beoordelen.
Als je de hoge tonen boven 5 a 6 khz een beetje afkapt en tot max 100% moduleert, zal het nog wel loslopen.
Ja de modulator stond nog bij m'n pa op zolder vandaar.
Oke , dan ga ik er vanuit dat ik aardig goed moduleer, en niet te veel spetter.
Ik heb hier ook zo'n SWR meter met een PEP stand, En ook die houd ik redelijk in de gaten.
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Cor »

Als je gewoon zorgt dat je bijvoorbeeld al eens alle tonen boven 5-6 Kc op je equalizer dichtzet heb je al veel gedaan.
Het raster hier in Europa is 9 Kilohertz wil zeggen niet meer dan totale breedte met modulatie van 9 KC in beslag mag nemen aan totale bandbreedte met je zender, dit bereik je door 5 Kc filter of bv software die dit doet zoals Breakaway of andere software/hardware, ( daarbij komt alles wat je boven de 4.5 Kc instuurt op je zender alleen maar verlies is van draaggolf door de spreiding. )
Op die manier hebben anderen ook de gelegeheid om plaatjes te draaien zonder last van je splatter te hebben :D :D


@ Eldorado

Je hebt gelijk, er zijn genoeg jongens die het wel netjes voor elkaar hebben, ik ben ook een oud FM freak, maar heb me wel eerst verdiept in het gebeuren AM over hoe en wat, het is niet zo zender, versterker, en hoppa...er komt meer bij kijken :D :D
Vroeger was het inderdaad rechtstreeks versterker aan de zender en hobbelen. ik ook vroeger, maar er is er veel verbeterd en weten we nu hoe het wel moet, en met een 807tje o.i.d. viel het wel mee, maar op het moment wordt er met grotere vermogens gewerkt en dan is het een ander verhaal. ;)
Maar oké zoals gezegd een ieder moet doen wat hem goeddunkt ;r

Cor.
Laatst gewijzigd door Cor op 05 feb 2012, 19:22, 4 keer totaal gewijzigd.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
saturnus
Berichten: 2864
Lid geworden op: 27 mei 2006, 21:12
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door saturnus »

nachtrijder schreef:
HendrikJan schreef:Lijkt mij wel aardig genoeg die 4 x 807 voor een EL 34.
Gespetter komt vaak door: te veel hoge tonen, vervorming (bv. door misaanpassing) en/of HF inslag.
Op het gehoor kan je het vaak wel aardig beoordelen.
Als je de hoge tonen boven 5 a 6 khz een beetje afkapt en tot max 100% moduleert, zal het nog wel loslopen.
Ja de modulator stond nog bij m'n pa op zolder vandaar.
Oke , dan ga ik er vanuit dat ik aardig goed moduleer, en niet te veel spetter.
Ik heb hier ook zo'n SWR meter met een PEP stand, En ook die houd ik redelijk in de gaten.
Als je dan maar weet tot hoever die moet uitslaan,hier tot ongeveer 2 x het draaggolfvermogen.
en idd vooral niet teveel hoge tonen erin.
De meeste problemen zijn helemaal geen problemen, maar slechts een kwestie van een houding ten opzichte van een bepaalde omstandigheid.

Wayne Dyer

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Cor »

Juist...... punt....amen :D
@ Boomi

Zo hoort het ook te zijn, je vraagt toch rapport en niet om elkaar wat stroop om de mond te smeren, ik stel prijs op een goed QSL waar gezegd wordt hoe je er uit komt.
Als je er niet tegen kunt dat het eens wat minder is ben je met de verkeerde hobby bezig.

Als je gaat vissen heb je ook niet altijd een dikke karper van een meter.
Zo is dit met deze hobby ook.

h)
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Eldorado »

saturnus schreef:[Als je dan maar weet tot hoever die moet uitslaan,hier tot ongeveer 2 x het draaggolfvermogen.
en idd vooral niet teveel hoge tonen erin.
2x het draaggolfvermogen? ? lijkt me wat veel van van het goede ,150% lijkt me normaal

@ Cor,ik verwijt je ook niets Cor,ook ik heb vroeger veel met FM zender geprutst .al is dit inmiddels al wel weer een jaar of 15 geleden,en jij maakte ook al de opmerking dat je deze piraat hierop wees dat hij zijn zaakje niet goed in orde had,niks mis mee toch?
Dat lijkt me ook de bedoeling om elkaar hierop te wijzen,waarvoor rapport men anders met elkaar,als het goed is moet je het laten weten maar als het niet goed is zeker ook,dan heb je iets waar je aan kan werken.
Het enige waar ik eigenlijk over val is dat het via het forum iemand sneller de grond in word geboord,dan dat men deze op de goede weg helpt,en dat bedoel ik niet met plug en play,want dat moet ik wel nageven,dat is hedendaags op de FM wel zo,er wordt niets meer zelf gebouwd maar alles is profesioneel fabrieksspul,en daarom is het in geen geval meer met de middengolf te vergelijken,laat staan dat de meesten er maar een beetje verstand van hebben.
Ik wil er ook niemand mee aanvallen,maar wou het wel even kwijt....

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Cor »

t) t)

Helemaal geen probleem Eldorado, zo kun je langst met elkaar door een deur h) h)
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door nachtrijder »

saturnus schreef:
nachtrijder schreef:
HendrikJan schreef:Lijkt mij wel aardig genoeg die 4 x 807 voor een EL 34.
Gespetter komt vaak door: te veel hoge tonen, vervorming (bv. door misaanpassing) en/of HF inslag.
Op het gehoor kan je het vaak wel aardig beoordelen.
Als je de hoge tonen boven 5 a 6 khz een beetje afkapt en tot max 100% moduleert, zal het nog wel loslopen.
Ja de modulator stond nog bij m'n pa op zolder vandaar.
Oke , dan ga ik er vanuit dat ik aardig goed moduleer, en niet te veel spetter.
Ik heb hier ook zo'n SWR meter met een PEP stand, En ook die houd ik redelijk in de gaten.
Als je dan maar weet tot hoever die moet uitslaan,hier tot ongeveer 2 x het draaggolfvermogen.
en idd vooral niet teveel hoge tonen erin.
Dan doe ik het goed 25 watt zender.
Moduleer op tot 50 watt
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Gebruikersavatar
vleermuis
Berichten: 663
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:47
Locatie: midden friesland

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door vleermuis »

probeer t ook een beetje stockmasterproof te houden hihi

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Hans de Swan »

Ik weet niet precies wat je bedoeld met je verhaal, Eldorado, maar in mijn reactie is "FM-mentaliteit" meer cynisch bedoeld als reactie op Cor's commentaar. Het staat niet voor niks tussen " en "...
Cor schreef:Nou ik vind dit ook niet normaal hoor, begin van de FM clubjes ( combinaties ) op MG/KG ?
Leuke toekomst toch ?
Hans de Swan schreef:Jahaa, laten we dan ook wat "FM-mentaliteit" op dit forum plaatsen door allerlei plaatjes te tonen van piraten die waardeloos bezig zijn. Heel vroom om geen naam te noemen, maar ik wed dat het merendeel hier intussen bij de ontvangstrapporten heeft zitten sneupen om te achterhalen wie dat was.
Ook leuk trouwens voor onze -niet nader geïdentificeerde- (mee)kijkertjes.
Als je mijn reacties in de afgelopen jaren gevolgd hebt, dan moet je wel opgevallen zijn, dat ik persoonlijk niets tegen FM-piraten heb. Wel aan de mentaliteit van het "bloaz'n" zonder veel kennis met "zwoar vermogen", zoals dat veelal plaatsvindt op de FM. Het zou jammer zijn als dat straks op de MG zou plaatsvinden. De interesse voor MG is er wel degelijk, getuige de reacties van de laatste tijd op "Welkom" van dit forum en op zich is daar niets mis mee.
Wel vind ik het tot heden op dit forum netter toegaan dan op EPC en ik hoop dat het zo blijft. In grote lijnen zit er, volgens mij, ook wel een beetje verschil in mentaliteit tussen de members hier en de members daar.
Voor zover mogelijk maak ik geen gebruik van andere/meerdere namen, zoals sommigen op dit forum doen. Al heel wat jaren ben ik bekend onder deze naam of Intersoundradio, zoals ik die gebruik op Iann's Chat, maar dan nog steeds met dezelfde afbeelding als ik hier gebruik (net zoals Intersound overigens onder mijn reacties hier staan). Ik houd er niet van me te "verschuilen" onder een ander personalia. Vindt het zelfs een wat zielig gedoe.
Ik ben zelf door privé-omstandigheden, in de laatste jaren minder actief geworden met uitzenden, wat niet betekend dat ik niet meer geïnteresseerd ben. Mijn laatste internationale uitzending was in de week voor Oud & Nieuw op de 48-meter. Wel volg ik wekelijks de uitzendingen van anderen en geef zonodig rapporten door via de chat van dit forum, Iann's Chat of per mail of telefoon. Ik denk, dat velen op dit forum dit kunnen beamen. Ook de techniek blijft me boeien. Dat is eigenlijk de hoofdreden, dat ik al vanaf het begin op dit forum zit, na vele jaren met veel bekenden hier op de KG-uitdaging! te hebben gezeten.
Mijn opmerking in deze topic was juist bedoeld om geen verdere toestanden te creëren. Ik denk juist dat je met een PB'tje of mail meer kunt bereiken, dan elkaar publiekelijk te kijk te zetten. Op een open forum als dit komt kritiek anders aan, dan dat je voor de zender zou zeggen, dat iemand te breed zit. Tuurlijk mag je zoiets mededelen. Daar "rapport" je tenslotte voor, maar iets lezen op een forum heeft een grotere impact.
In 9 van de 10 gevallen wil zo'n station zijn probleem echt wel oplossen. Ik bedoel, hij heeft er zelf ook niets aan om zo door te gaan. Integendeel, buiten de storing op de band (en de kans is groot ook in zijn omgeving) gaat er ook nog veel vermogen verloren op die manier. Ik denk dus, dat je iemand eerst maar 's persoonlijk moet benaderen, alvorens je het aan de grote klok wil hangen... ;)
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Atlantis N.W.O »

vraag me onderhand wel af wie nu dat ,,kopje thee,, is. de topicstarter bedoel ik met maar 1 bericht..

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Eldorado »

@Hans
Ik was er bang voor dat deze reactie zou komen van jou gezien ik je opmerking als quote meestuurde.
Maar zoals ik al eerder zei,ik wil hiermee niemand persoonlijk aanvalllen,al merk ik uit je verhaal wel op dat je je wel persoonlijk aangevallen voelt,hiervoor mijn excuses dan,dit is niet de bedoeling van mijn opmerking,eerder is dit een algemene opmerking en zeker niet persoonsgebonden.
Het gaat er mij meer om dat als er iemand een vraag stelt of ontvangen is met slechte kwaliteit ,te breed aan de band o.i.d. dat er na ongeveer 3 postings het verhaal hier niet meer overgaat,maar over is gegaan naar een totaal ander onderwerp,of dat er in dit geval weer verwezen wordt naar een (ex)FMer,dit stoot mij zelf af en toe tegen de borst,mede omdat ikzelf niet aktief ben op de FM maar wel een aantal van deze jongens ken die behoorlijk hebben geinvesteerd in hun hobby,en daarmee het beter voor elkaar hebben dan menig locaal radiostation,deze jongens zal je zeker niet op de middengolf horen,omdat ze werken met plug en play fabriekszenders,audioproccesing en fabrieksantennes
Daarom vind ik het niet terecht dat als er iemand een opmerking maakt over bijv. te breedbandig aan de band te zitten (en die lacht zich denk ik nu de B....n uit de b...k,dat er meteen een link wordt gelegd met een (ex) FMer
Net als ik eerder zei probeer deze dan te benaderen met tips/advies zodat deze het wel goed voor elkaar krijgt,dan hoeft niemand hier zich aan te storen en hebben we allemaal plezier in onze hobby.
Maar nogmaals dit is niet persoonlijk bedoelt,mocht je dit wel zo opvatten.

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: 1645KHz een perfecte breedbander

Bericht door Hans de Swan »

Ik ben blij dat je het zo nog even toelicht, Eldorado. Voor mij is het nu duidelijk. Bedankt man! ;)
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

Plaats reactie