Hallo
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
- Boogschutter AM
Hallo
Hallo ik meld me ook aan
-
Re: Hallo
Al dat geheim gedoe, je zou bijna denken dat ie een zwarte zender heeft in het zwart .
C ..............
C ..............
zilverado schreef:valt me eigelijk nog mee dat ie nog gewoon normale tekst gebruikt en niet een of ander gecodeerde toestand
tjah slom typen kunnen we niet zien,de spraak verslomen is geen kunst met het goede materiaal
- Boogschutter AM
உண்மையில், நான் ஒரு சில ஆண்டுகளுக்கு முன்பே நான் இருக்கிறேன், நான் என் சொந்த விஷயங்களை செய்ய ஒரு நடைமுறை மனிதன் அங்கு செல்லும், நான் கோட்பாடு நிறைய பற்றி தெரியும் யார் யாரோ சேர்ந்து இந்த செய்கிறேன், அறியப்படாத மன்றம் இங்கே என்று.
Word vervolgt
Word vervolgt
WelkomBoogschutter AM schreef:உண்மையில், நான் ஒரு சில ஆண்டுகளுக்கு முன்பே நான் இருக்கிறேன், நான் என் சொந்த விஷயங்களை செய்ய ஒரு நடைமுறை மனிதன் அங்கு செல்லும், நான் கோட்பாடு நிறைய பற்றி தெரியும் யார் யாரோ சேர்ந்து இந்த செய்கிறேன், அறியப்படாத மன்றம் இங்கே என்று.
Word vervolgt
In feite ben ik een paar jaar geleden, was er een man van de praktijk, ik doe mijn eigen dingen gaan, ik doe dit met iemand die weet over veel theorie, die bekend staat als het forum hier.
Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Nou, volgens mij is het maar korte opflakkering geweest van die Boogschutter AM.
Heel even Dikke Power hier in de regio, maar ik hoor d'r al hele tijd niks meer van...
Heel even Dikke Power hier in de regio, maar ik hoor d'r al hele tijd niks meer van...
Real Transmitters glow in the dark
- Radio_Napoleon
Jij moet toch weten wie dit is!!!!Boomi schreef:Nou, volgens mij is het maar korte opflakkering geweest van die Boogschutter AM.
Te weten dat je onwetend bent, dat is het begin van alle wijsheid.
- Boogschutter AM
Nee nee Boomi Ik ben er nog wel hoor, heeft iemand mij nog ontvangen vanavond?
-
Niks gehoord schutter. Helaas.Boogschutter AM schreef:Nee nee Boomi Ik ben er nog wel hoor, heeft iemand mij nog ontvangen vanavond?
-
Oef, den Atlantis is terug , hip hip hoera .
C ...........
C ...........
Boomi schreef:Dan heeft blijkbaar iemand zijn mond voorbij gepraat...Radio_Napoleon schreef:Jij moet toch weten wie dit is!!!!
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig