Forum stop

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 673
Lid geworden op: 27 dec 2009, 16:50

Re: Forum stop

Bericht door Jinny »

Atlantis, ik zie persoonlijk daar niet zo een probleem in, buiten dat het nog meer tijd kost.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Forum stop

Bericht door Boomi »

Hehe, personen die zich druk maken om een eretitel zou je bij voorbaat al moeten bannen. Me dunkt dat een forum toch voor wat anders bedoeld is.
Wat natuurlijk ook weer niet wil zeggen dat niemand zoiets mag klrijgen wanneer die zich op de een of andere manier meer dan gemiddels heeft ingespannen voor het forum.
Maar waarom iemand niet ook op een ander forum moderator mag zijn, dat ontgaat me. Ik zie daar niks verkeerds in. Beetje ervaring in de omgang met dat soort zaken kan nooit geen kwaad dunkt me.
Laatst gewijzigd door Boomi op 29 apr 2012, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Real Transmitters glow in the dark

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Forum stop

Bericht door Boomi »

Nou, dan nog, want dat is (vind ik) niet hiermee te vergelijken.
Of zat tie op E ;ce C, want dan word het een ander verhaal :L

Ach, Atlantis, vriendjespolitiek is er overal, ook tussen ons beiden... ;)
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 673
Lid geworden op: 27 dec 2009, 16:50

Re: Forum stop

Bericht door Jinny »

Nee, ben ik niet mee eens, voorwaarde zal wel zijn dat de betreffende persoon eea goed kan scheiden.
Ikzelf ben ook al eens gevraagd om op een religieus forum te modereren, heb ik geweigerd overigens.

Feit is wel dat je om het goed te doen geen twee grotere fora zou moeten beheren.
Dat kost teveel tijd.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Forum stop

Bericht door Cor »

Ik kan me wel verplaatsen in de opmerking van Atlantis.
Ik heb daar ook niet zo'n probleem mee dat iemand twee sites beheerd.

En het geval ereleden, dat hoort naar mijn mening in een voetbalclub of schutterij, door hier mensen op een voetstuk te gaan plaatsen krijg je weer onderscheid, en weer het "wij en zij" verhaal, laat het a.u.b. achterwege.
Gelijke monikken gelijke kappen, en alleen een moderator met bepaalde status, en verder niemand.


73's

Cor.
Laatst gewijzigd door Cor op 29 apr 2012, 12:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 673
Lid geworden op: 27 dec 2009, 16:50

Re: Forum stop

Bericht door Jinny »

Maar dat was hier niet het item Cor, buiten dat het natuurlijk hypocriet is om elders uit te vreten wat je zelf verbied, hier was het twee moderator functies op verschillende fora.
Als iemand daar 25 uur vd beschikbare 24 op een dag aan wil besteden, mijn zegen heeft hij.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Forum stop

Bericht door webmaster »

ook heb ik al wel begrepen dat er velen na de herstart niet terug komen. zeker niet als het forum een heel andere ,,look,, krijgt.
Wat betreft een nieuwe look; dat is nog niet eens zeker. Toch snap ik niet wat dat heeft te maken met terug komen of niet.

Als velen wegblijven na de start is natuurlijk hun keus, ook dat snap ik niet wat daar een reden voor is, zou dus betekenen dat we niet moege sluiten om genoemde redenen?
Ik neem aan dat een ieder die werk heeft, het fijn zou vinden dat hij na de zomervakantie weer gewoon de draad op mag pakken bij zijn werkgever, en andersom ook, dat de werkgever er van uit mag gaan dat je na de vakantie weer terug komt? Om maar een dom voorbeeld te noemen.

Zelf zou ik geen tijd hebben om twee fora te beheren/modereren naast mijn huidige zaken want daar gaat ongetwijfeld het e.e.a. onder lijden.
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Forum stop

Bericht door Cor »

Even gecorrigeerd Jim, om misverst te voorkomen ;)
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: Forum stop

Bericht door Tom »

Jim schreef: buiten dat het natuurlijk hypocriet is om elders uit te vreten wat je zelf verbied
Okay Jim, hier heb je wel een punt!

Wat betreft het sluiten van dit forum, is wel een beetje slappe hap..op de een of andere manier kunnen de moduratoren niet omgaan met bepaalde meningen en uitspraken..dit heeft volgens mij te maken met de verschillende benaderingen tussen de verschillende leden onderling en tov de moduratoren..het is net hoe je het opvat...
Wat ik al eerder aangaf...je ziet het pas als je doorhebt..daar draait alles om..

En om dan maar meteen overal een slotje op te doen is een teken van onmacht..ik kan er nog wel veel meer over zeggen, maar het heeft niet zo veel zin als je het niet ziet of niet wilt zien.

Ik moet inderdaad ook zeggen dat het AM forum toch wel een plaats heeft gewonnen cq verdiend heeft in dit wereldje, de opzet is dan misschien anders geweest, maar je weet nooit hoe iets zich ontwikkeld en misschien moet je daar eerder op inspelen....
En vloeitje en calipso horen gewoon hier thuis op dit forum, daar kun je gewoon niet omheen, je komt mekaar altijd weer tegen vroeg of laat..
Ik weet zeker dat hier op een volwassen manier over gepraat kan worden, want ik ken ze allebei vrij goed en zijn toffe gosers die ook graag iets willen doen voor iemand anders..

En een ander forum is zo gemaakt, maar moet je dat willen?...het is aan webmaster en zijn helpers om hier een antwoord op te geven....

En ik weet ook wel dat het niet altijd even makkelijk is om in te schatten wat iemand nu bedoeld met een bepaalde uitspraak....laat het gewoon rusten en hap niet te gauw.....
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Forum stop

Bericht door webmaster »

Ook bedankt Tom maar misschien heb je het zelf nog niet door om dan met je eigen woorden te spreken?
Okay Jim, hier heb je wel een punt!

Wat betreft het sluiten van dit forum, is wel een beetje slappe hap..op de een of andere manier kunnen de moduratoren niet omgaan met bepaalde meningen en uitspraken..dit heeft volgens mij te maken met de verschillende benaderingen tussen de verschillende leden onderling en tov de moduratoren..het is net hoe je het opvat...
Wat ik al eerder aangaf...je ziet het pas als je doorhebt..daar draait alles om..
Meningen verschiilen nu eenmaal, daar is niks mis mee, maar waar het om gaat is dat we normaal met elkaar om gaan en elkaar niet afzijken uitschelden, bedreigen etc etc. Dat liep de spuigaten uit.
Webmaster am-forum.

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: Forum stop

Bericht door Tom »

webmaster schreef:Ook bedankt Tom maar misschien heb je het zelf nog niet door om dan met je eigen woorden te spreken?
Meningen verschiilen nu eenmaal, daar is niks mis mee, maar waar het om gaat is dat we normaal met elkaar om gaan en elkaar niet afzijken uitschelden, bedreigen etc etc. Dat liep de spuigaten uit.[/quote]


Goed, dat heb ik dan niet meegekregen....wist niet dat het zover ging.....
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Gebruikersavatar
dreamradio
Ere lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 22 apr 2012, 11:17
Locatie: Limburg

Re: Forum stop

Bericht door dreamradio »

PD1 nog bedankt voor de pb die je weer verwijderd hebt.
@Atlantis N.W.O
Ja klopt, het was ook simpelweg niet voor je bestemt.
Dus die heb ik verwijderd en de juiste persoon aangeschreven.

Verder ben jij ook een van de mensen die graag onrust ziet op het forum.
Dat zie je wel weer door deze opmerking, een pb naar mij had je ook een antwoord gekregen.

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dreamradio
Ere lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 22 apr 2012, 11:17
Locatie: Limburg

Re: Forum stop

Bericht door dreamradio »

Ja inderdaad en gelijk heb je.
Wie bedoel je dan met deze regels :
Atlantis N.W.O schreef:en ik zou aan het hele verhaal nog snel aan toe willen voegen dat het volgens mij ook niet gezond is dat personen die bijv. moderator op het amforum zijn, tegelijkertijd ook nog eens moderator of een funktie op een ander forum hebben
Lekker duidelijk nietwaar :D

Btw de start was prima hoor, ik heb dat gedaan wat gedaan moest worden.
Is een admin of moderator te lief is het vriendjespolitiek.
Is die te streng is het een (vul maar in)

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: Forum stop

Bericht door buizenjan »

En ik weet ook wel dat het niet altijd even makkelijk is om in te schatten wat iemand nu bedoeld met een bepaalde uitspraak....laat het gewoon rusten en hap niet te gauw.....
ik sluit me hier bij aan, tom!
er zijn mensen , die praten om de heete brij heen en anderen , dragen hun hart op de tong!

en dan , inschatten , wie het nu goed of kwaad bedoeld , valt in het daagelijks leven ( waar je direct contact met je tegenover hebt ) ook al niet mee !

aldus lijkt het me in dit (virtuele) wereldje nog moeijlijker!!

met alle mensen in vrede te leven, betekent ieder naar z´n eigen induvidualiteit te begrijpen !

en dat is eens moeijlijke taak...................


wat betreft het forum dicht te gooien en op nieuw te starten :
ik denk het is net als met de hobby pi)

soms heb je vast gewerkt en blind gestaard........

dan wil het wel eens helpen om weer helemaal bij Nul te beginnen !

(dit vergelijk komt beetje omdat ik hier de gehele studio heb afgebroken en alles aan oude zelfbouw gesloopt heb , om weer , met een nieuwe "kijk" op de dingen te beginnen ;) )

moderators , geniet ff van de rust , en neem alle tijd voor de "wederopbouw" al duurt het dan wat langer !

al komt er dan mischien een nieuw jasje........ de hobby en de mensen er achter bliven toch de zelfden pi)

en ja ........soms heb je het pas door..... als je het ziet........
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
blauwereiger
Berichten: 608
Lid geworden op: 21 jul 2009, 16:28

Re: Forum stop

Bericht door blauwereiger »

hallo 1e ff respect voor de moderators

2e wel jammer dat het 1 maand stopt want kom hier met enig regelmaat ff kijken

een forum onderhouden vergt veel tijd en aandacht
vandaar ook meerdere moderators

ik kijk er naar uit naar een frisse start en hoop dat het gezeur wegblijft

menings verschil is weer wat anders maar dat kan je op een menselijke manier oplossen
mensen die niet luisteren meteen een ban geven geen discussie


succes met het verversen van de forum en tot over 1 maand haha gr johan
Tel: 06-23 75 75 63
Email : radioblauwereiger@gmail.com
Web : radioblauwereiger.blogspot.com

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 673
Lid geworden op: 27 dec 2009, 16:50

Re: Forum stop

Bericht door Jinny »

Atlantis, juist dat steeds de zaak richting vriendjes drijven maakt dat eea escaleert.

Feit, iedere mod heeft mensen die hij wel graag leest en mensen die hij zo zou willen kicken.
Dat is menselijk, ook ik heb er wat last van.
Bij ons hebben we dat als volgt opgelost, als je iemand niet ziet zitten neemt een andere mod dat over.
Indien een mod zelf deelneemt in een discussie is er een andere mod die modereert.

Iedere keer weer refereren aan die vriendjespolitiek geeft nu eenmaal geen constructieve uitgangspositie.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: Forum stop

Bericht door buizenjan »

ik denk dat het zaak van de moderators is , om een goede uitgangssituatie te creeren .

en dan is het afwachten wat de leden er van maken.

ik denk waneer IEDEREEN begrijpt dat het forum over het am gebeuren gaat en niet over zijn persoonlijken belangen zal het vast wel goedkomen
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nora
Berichten: 913
Lid geworden op: 28 jun 2010, 04:08

Re: Forum stop

Bericht door Nora »

Atlantis N.W.O schreef: ook heb ik al wel begrepen dat er velen na de herstart niet terug komen. zeker niet als het forum een heel andere ,,look,, krijgt.
Raar eigenlijk. Ik zou verwachten dat degene die zich niet meer op hun plek voelden in het forum, inmiddels al aan hun stutten getrokken hadden.
Dat zou betekenen dat na een frisse start er een enorme toeloop komt.. :L

Volgens mij lag de nadruk van het forum in het begin meer op de techniek.
In de loop van de tijd is dat verschoven naar veel ontvangstberichten en off- topic zaken.
De topics op zich zijn meer chat berichten geworden.
Misschien dat een scherper off-topic beleidt de boel een beetje onder controlle kan houden.

Ik hoop echter dat de enorme schat aan technische topics behouden blijft in het nieuwe jasje. Er is in de afgelopen jaren veel interessants gezegd en geschreven.

Nora

(En als het blijkt dat wij ons echt niet meer kunnen gedragen, en geen raad weten met dit "moderne" forum medium... communiceren we wel weer via de postbus. ;) ..)
Wij zijn allemaal 100%..... 100% prettig gestoord....

radio stroper
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jun 2011, 18:03

Re: Forum stop

Bericht door radio stroper »

Jaja jammer dat het zo moet!!
Sorry maar respect voor elkaar!!! daar begint het mee. ;r
Lees altijd met veel plezier hier,en bemoei me zekers met zo min mogelijk dingen ;) dan gaat het ook op zijn langst goed.
Piraatjes dus op gepast anders zijn we ook dit kwijt :e :e
Den haag neemt ons al genoeg in de tang,dus meneertjes en mevrouwtjes denk na alstublieft :r
Alvast veel dank voor al het [lees plezier] en hoop dat het goed komt met ONZE am site :? :v :(
Met vr grt uit de veluwe pi)

radio casablanca
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 aug 2008, 20:35
Locatie: emmercompascuum

Re: Forum stop

Bericht door radio casablanca »

nu lijden de goeden voor de kwaden.. die ruziemakers gewoon schrappen dan is zo over met gedonder gr.hans de casablanca

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 673
Lid geworden op: 27 dec 2009, 16:50

Re: Forum stop

Bericht door Jinny »

Atlantis N.W.O schreef:Jim je voelt je aardig op de teentjes getrapt? je bent waarschijnlijk ergens anders moderator en wou hier juist solliciteren?
Neehoor Atlantis, ik voel mezelf niet op de tenen getrapt. (draag klompen, fysiek onmogelijk dus. :L )
Ik ben met niemand vriendjes (voor zover ik weet).
Dat ik elders mod ben heb je allang al kunnen lezen, en waar ook.
En ik solliciteer absoluut niet.
Sterker, indien men mij zou vragen wijs ik waarschijnlijk af. (te druk elders)
En last but not least, er is ook nog leven buiten de fora om.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Gebruikersavatar
807
Berichten: 528
Lid geworden op: 20 jul 2006, 12:16

Re: Forum stop

Bericht door 807 »

.
Laatst gewijzigd door 807 op 10 dec 2013, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik luuster gaerne noar een mooie Polka en oale schlagers

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Albert R.S.I.
Berichten: 1054
Lid geworden op: 05 apr 2008, 19:00
Locatie: Drentse moerassen
Contacteer:

Re: Forum stop

Bericht door Albert R.S.I. »

Nora schreef: Volgens mij lag de nadruk van het forum in het begin meer op de techniek.
Ik hoop echter dat de enorme schat aan technische topics behouden blijft in het nieuwe jasje. Er is in de afgelopen jaren veel interessants gezegd en geschreven.
Of het in het begin meer over techniek ging weet ik niet, ken het forum niet vanaf de eerste dag.
Maar de verscheidenheid aan onderwerpen vind ik een sterk punt hier, hoeft zeker niet alleen over techniek te gaan.
Ik heb hier al heel wat interessante en leerzame links gevonden! En 'off topic' hoort te zijn wat de naam al zegt.

Overigens vat ik niet wat Atlantis met 'vriendjespolitiek' bedoeld..
Heb hier nooit vriendjespolitiek waargenomen. Kan ook zijn omdat me dat niet zou storen.
Want wat ik niet interessant vind lees ik niet.
En dat er hier zoveel haat en nijd is? Valt toch wel mee? Maar ook hier geld: als hier scheldpartijen zouden zijn lees ik ze gewoon niet, of haal na lezing m'n schouders op, "het zal wel". Denk dat de moderatoren op EPC het heel wat zwaarder hebben trouwens.. :L
Zit de stekker er wel in?

Dit bericht vernietigd zichzelf binnen 2 dagen

radio stroper
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jun 2011, 18:03

Re: Forum stop

Bericht door radio stroper »

Lees nou zelf eens de laatste 4 geplaatste berichten!!! :!
Daar gaan we weer :e :e :e :e
greets uut de veluwe p)

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
807
Berichten: 528
Lid geworden op: 20 jul 2006, 12:16

Re: Forum stop

Bericht door 807 »

.
Laatst gewijzigd door 807 op 10 dec 2013, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik luuster gaerne noar een mooie Polka en oale schlagers

de wittereus
Berichten: 904
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:50
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Forum stop

Bericht door de wittereus »

denk wordt gewoon strenger gecontroleerd en dan waarschuwing en dan ban .

gewoon strak houden
groetjes cor

succes met de onderhoud website

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Forum stop

Bericht door Boomi »

Maar wat voor vriendjespolitiek is er hier dan ?
Volgens mij zijn er niet veel manieren hier om een ander voor te trekken of meer te gunnen dan een ander.
Of bedoel je dat de een veel veel meer mag zeggen dan een ander die meteen een ban te pakken heeft ?
Hehe, gelukkig heb ik meer verstand van 'techniek' (ahum) dan van vriendjespolitiek :D
Real Transmitters glow in the dark

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
whitesnake
Berichten: 466
Lid geworden op: 27 mei 2006, 15:32
Locatie: veluwe

Re: Forum stop

Bericht door whitesnake »

Heb ik ook es meegemaakt in Ianns chat.
Moet je je geloof ik melden,dan kun je meedoen.
Het groene poppetje bij mij heette foofie cute,of zoiets
Als je je naam aanpast ben je welkom,geloof dat Misti John
me toen ook voor 6 uur schorste,maar ik wist niet precies hoe
het werkte,maar verder ook geen probleem van gemaakt.
Vond het wel goed zo.

Niet achter elke boom een vijand zien ;)

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: Forum stop

Bericht door buizenjan »

gewoon waneer je ingelogd hebt op je foofie cute of wat dan ook klikken, (soms moet het 2 keer) dan gaat het raam open waar je je naam kunt veranderen . een van de moderators maakt je dan blauw (lid) deze info staat dan ook in het chat frame "i have made zowiezo menber"
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Gebruikersavatar
vleermuis
Berichten: 663
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:47
Locatie: midden friesland

Re: Forum stop

Bericht door vleermuis »

jammer dat t forem op zwart gaat,was voor mij ook een dagelijks leerzaam krantje,sta nog in de kinderschoentjes wat t am gebeuren aan gaat,stak er erg veel van op,maar niet getreurd kijken we over een maand wel weer,dat er ruzie`s zijn was mij ook al op gevallen,mij is geleerd om respect op te brengen,als ze moderators,webmasters,site adm zijn maakt geen donder uit,deze mensen dauwen er veel vrije tijd in om t op de rails te houden,en daar heb ik respect voor,zelf heb ik geen tijd voor deze dingen/kom nu al tijd te kort\ maar desondanks john en de rest tot volgende maand

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: Forum stop

Bericht door nachtrijder »

Ook ik vind het erg jammer dat het forum voor een maand dicht gaat.
Net als voor velen is het voor mij ook m'n dagelijkse krant.
Iedere dag vaak even een paar keer spieken.
Ook was het mij niet ontgaan dat er de laatste tijd soms onenigheid op het forum was. Ik vond dit jammer................. Ik hou namelijk niet van ruzie maken. Dus.

Tot over een maand
Gr. Arno d)
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

supertramp
Berichten: 295
Lid geworden op: 28 feb 2010, 14:23

Re: Forum stop

Bericht door supertramp »

dit doet me denken aan mijn 27mc tijdperk als ik dit allemaal zo lees
hahaha ook gezeik en gezeur......bel mekaar gewoon op of beter
nodig mekaar een avond uit aan de bar!!!

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Forum stop

Bericht door Atlantis N.W.O »

.
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 14 dec 2013, 05:28, 1 keer totaal gewijzigd.

supertramp
Berichten: 295
Lid geworden op: 28 feb 2010, 14:23

Re: Forum stop

Bericht door supertramp »

Inderdaad, stuk voor stuk lieverdjes hahahaha
Ben het helemaal met je eens!!!

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Forum stop

Bericht door Cor »

Het is gewoon zoals eerder reeds gesteld, het valt en staat met respect voor elkaar, en zoals gezegd een gezonde discussie over een bepaald onderwerp is helemaal niet slecht.
Hierdoor ontstaan vaker de beste ideeën, alleen moet men respect voor elkaars mening hebben, en niet op de man gaan spelen ( als men het niet winnen kan).

Het grote probleem hier is denk ik, gewoon dat de uitdaging weg is, en er de laatste tijd weinig nieuws was, buiten de zelfbouwers die hier nog enigszins leven in de brouwerij hielden, met dank aan hen :D

Vergelijk het met een lange lezing die verveeld, iedereen gaat gapen en andere dingen doen zoals vroeger de flauwekul achter in de kerk.

Allemaal met frisse moed, een nieuw begin, respect en positieve input.
Ook voor de gebanden.

Tot over 1 maand

h)
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: Forum stop

Bericht door buizenjan »

Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur
"De kleinen groeien door eendracht, de grootsten gaan ten onder door tweedracht

tot over een maand!
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Forum stop

Bericht door Cor »

Justem

t)
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

atlantica
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2012, 01:40

Re: Forum stop

Bericht door atlantica »

jammer dat dit moet gebeuren
maar je ziet tegenwoordig steeds meer haat en nijd
op de internet forrums
het is te hopen dat als het forrum weer open gaat
iedereen weer respect heeft voor elkaar
groetjes fred

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: Forum stop

Bericht door buizenjan »

maar je ziet tegenwoordig steeds meer haat en nijd
op de internet forrums
ik less deze opmerking nu al een paar keer van verschillende personen..........

vinden jullie het zo vreemd????

het internet is een spiegel van onze maatschapij.......

en deze barst gewoon van dingen als haat nijd etc etc...
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Forum stop

Bericht door Cor »

Juist Jan,

We zijn maar een kleine groep...piraten.... en wat doen we, vul zelf maar in.

Amen.
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Plaats reactie