Waar is onze packman gebleven?

Het laatste nieuws uit Radioland

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Gesloten
Bluesky
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 okt 2017, 12:39
Locatie: Achterhoeksebergen

Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Bluesky »

Waar is onze packman gebleven...? ;dn

Alle forum,s weg.... ?

pvugt
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 okt 2014, 19:18

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door pvugt »

En waarom??

Gebruikersavatar
sluwe vos radio
Berichten: 284
Lid geworden op: 01 jul 2006, 21:43

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door sluwe vos radio »

pvugt schreef:En waarom??
Doe je nou net alsof je neus bloed?
Des te stiller je bent, des te meer je hoort Afbeelding

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Boomi »

Tja, zoals ik ook al wel eens ervaren heb, "Hoge bomen vangen helaas veel wind".
En af en toe kan dat lastig zijn, maar dan moet je gewoon ff pas op de plaats maken lijkt me.
Om dan maar helemaal niets meer te posten, tja, ik vind dat wel weer jammer dan.

;r
Real Transmitters glow in the dark

jan W
Berichten: 654
Lid geworden op: 14 jul 2006, 23:53
Locatie: plaggenhut, drenthe

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door jan W »

Boomi schreef:Tja, zoals ik ook al wel eens ervaren heb, "Hoge bomen vangen helaas veel wind".
En af en toe kan dat lastig zijn, maar dan moet je gewoon ff pas op de plaats maken lijkt me.
Om dan maar helemaal niets meer te posten, tja, ik vind dat wel weer jammer dan.

;r
Ja inderdaad, even rustig aan doen totdat de bui is over gewaaid en de trollen zijn verdwenen naar een ander forum.
Je ziet het helaas overal niet alleen hier.
Uiteindelijk blijven de goeien wel over, het was en is hier nog steeds een mooi forum waar veel informatie te vinden is, zowel als nieuw, verder op het internet is het vaak versnipperd. ;e
real radio's glow in the dark

Gebruikersavatar
HendrikJan
Berichten: 1988
Lid geworden op: 21 feb 2009, 07:51
Locatie: ZW Drenthe/NO Overijssel

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door HendrikJan »

Tsja, als je de kop boven het maaiveld uitsteekt...….

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Tom »

Beetje als mosterd na de maaltijd, deze reacties. De ondertoon die in dat bericht zat over die foto's was ver beneden peil. Dat gekleineer was nergens voor nodig.. en hoge bomen vangen indd veel wind, daar kan ik ook over meepraten, maar bij windkracht 12 gaan veel bomen echt wel om.. 8)
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Gebruikersavatar
mark
Berichten: 473
Lid geworden op: 25 jun 2006, 20:15

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door mark »

Tja. Als je niets anders te melden hebt dan " ik stond onder de antenne van..en kon deze aanraken en je noemt sommige frequenties " tuinhek frequenties, om maar even een paar van zijn sitaten te gebruiken, dan vraag je ook om een paar lullige reacties.
En als je de zo genaamde spoelantenne claimt alszijne jou ontwerp of idee, terwijl deze in 1970 al op de MiAmigo stond, dan sla je wel een beetje door.
nee, als je niets beters te melden hebt zeg dan niets.

Mark

zilverado
Berichten: 278
Lid geworden op: 05 jun 2006, 12:11

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door zilverado »

jammer dat t zo loopt hier maargoed de doorn in jullie oog is weg dus nu gaat t weer echt interesant worden hier, ik wacht af
(ik zag al iets technisch voorbij komen met een russiche buis en een accu om hem te laten gloeien ;r )
the child is grown, the dream is gone.

LuisterVinkje
Berichten: 314
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:49
Locatie: Kampen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door LuisterVinkje »

Via deze link zijn er nog behoorlijk aantal bijdrage's van Pacman te zien. http://test.am-forum.nl/

vr gr
Jan

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Boomi »

Zijn hele 'hoekje' en alles is pleite zie ik nu wel (of ik kijk niet goed) :u
Dat vind ik toch wel twijfelachtig. Wat je hier neer schrijft daar sta je voor denk ik dan.
Tuurlijk, iedereen tikt wel eens wat, wat bij nader inzien niet super handig was.
Maar om dan maar alle berichten te verwijderen... :(
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
Zeewolf
Berichten: 551
Lid geworden op: 29 jun 2010, 19:26

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Zeewolf »

Vind ik ook jammer.
Worden de berichten die je plaats niet automatisch "eigendom" van het forum?
Is in gezamenlijk overleg dan besloten om alles te verwijderen?

Herman.

jannes
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2012, 22:35

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door jannes »

hey packman wanneer kom je backman. jammer .

Gebruikersavatar
coszmo
Berichten: 33561
Lid geworden op: 01 okt 2008, 10:53
Locatie: Noord-Duitsland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door coszmo »

Ik wil er niet teveel over zeggen maar ik vind het een beetje kinderachtig als iemand je met woorden aanvalt
om dan meteen alles van je te wissen . Geef dan weerwoord zou ik zo zeggen .
Nu weet iedereen dat PAcman een kinderachtig mannetje is die geen weerwoord durft te geven .
******************************************************************************************************

'“Niemand heeft het vaker verkeerd dan degenen die weigeren toe te geven dat ze het verkeerd hebben”


Groet Anton

Gebruikersavatar
speedy
Berichten: 300
Lid geworden op: 27 jul 2008, 12:06
Locatie: Noord groningen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door speedy »

coszmo schreef:Ik wil er niet teveel over zeggen maar ik vind het een beetje kinderachtig als iemand je met woorden aanvalt
om dan meteen alles van je te wissen . Geef dan weerwoord zou ik zo zeggen .
Nu weet iedereen dat PAcman een kinderachtig mannetje is die geen weerwoord durft te geven .
Of misschien heeft die gewoon geen zin in dat kinderachtig gezwam..
Gr. Speedy

dotinga00
Berichten: 257
Lid geworden op: 18 mar 2016, 19:38
Locatie: Leeuwarden, The netherlands

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door dotinga00 »

Moet ik dit forum en zijn beheerders nog serieus nemen? Ik heb de bijdragen van Pacman altijd gevolgd in "zijn eigen hoekje"en heb zelden iets vreemds van hem gelezen. Ook mijn bijdragen staan in dat onderdeel van het forum, en die zijn ook allemaal gewist? Als ik trouwens zie op welke manier de "beheerders" zelf reageren met waarschuwingen in het openbaar (is het zo moeilijk om de betreffende "overtreder" even een PM te sturen, lijkt meer een terechtwijziging), dan stel ik me vooral vragen bij de beheerders... Doen jullie dat zo? Gooi mij er dan ook maar af, bah.

Marcel

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Boomi »

Nou ja zeg, je/we weten natuurlijk half niet wat er allemaal (via pB en/of achter de schermen) gebeurd is.
Ik verwacht niet dat de forumbeheerders maar zo zonder overleg alles verwijderd hebben.
Vind het jammer dat het zo gegaan is, ook omdat ik er misschien wel wat schuld aan was. :v
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
coszmo
Berichten: 33561
Lid geworden op: 01 okt 2008, 10:53
Locatie: Noord-Duitsland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door coszmo »

Let wel : ik val Pacman niet aan want ik heb hem zeer hoog zitten . Ik geniet altijd van zijn stukjes .
En net zo als Boomi zegt : we weten niet wat er precies gebeurd is .
Maar toch zou ik het anders hebben gedaan en via een kort bericht hebben gezegd wat
er op mijn hart ligt . Dan hou je de eer aan jezelf. Nu gaat iedereen maar raden wat er gebeurd is.
Toch jammer dat het zo gegaan is .
******************************************************************************************************

'“Niemand heeft het vaker verkeerd dan degenen die weigeren toe te geven dat ze het verkeerd hebben”


Groet Anton

Gebruikersavatar
flandria
Berichten: 315
Lid geworden op: 21 nov 2009, 22:59

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door flandria »

Ben met Coszmo eens . t)

peterheefteenradio
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:50

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door peterheefteenradio »

Jammer dat Pacmans kolom is afgesloten. Ik keek er regelmatig naar.

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door webmaster »

Even een kleine mededeling van onze kant; Het is een keuze van Pacman zelf dat hij wilde stoppen en al zijn berichten wilde wissen. Pacman op ander gedachten brengen was helaas niet gelukt.
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
joop220
Berichten: 723
Lid geworden op: 09 nov 2010, 23:53
Locatie: Leeuwarden

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door joop220 »

Nou vindt heel jammer mocht altijd graag zijn rapporten en andere in breng lezen. ;r
Zal hier nu wel heel rustig worden :( :(

Gebruikersavatar
Beamship
Berichten: 336
Lid geworden op: 19 jun 2010, 19:16
Locatie: Nederland radioland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Beamship »

webmaster schreef:Even een kleine mededeling van onze kant; Het is een keuze van Pacman zelf dat hij wilde stoppen en al zijn berichten wilde wissen. Pacman op ander gedachten brengen was helaas niet gelukt.
:( :( :u :( :u
Dat is onvoorstelbaar ! Maar dan blijven al de berichten van de anderen nog over. Bij voorbeeld alle tipgevers van "meer dan 1100 instrumentalen." Dit kan en mag niet verdwijnen. En ik moest aan mijn eigen opmerking denken "waar komt die overgevoeligheid vandaan", of iets in die trant. Nou heeft het hem te pakken. Ik vind het godsgenadig jammer dat dit ere-ere lid op deze manier geparkeerd wordt samen met al degenen die hier aan meegewerkt hebben. En ergens anders staat "is het forum....." Het verwijderen van dit zal daar zeer zeker aan mee geholpen hebben. Kan de webmaster ergens de back-up plaatsen zodat we allemaal hier onze teksten en links kunnen opslaan ?

Bij voorbaat onze dank. (en als de Pacman nu besluit terug te komen dienen wel zijn spulletjes er nog te zijn..)
:r
Radio signalen gaan van west naar oost.

Gebruikersavatar
joop220
Berichten: 723
Lid geworden op: 09 nov 2010, 23:53
Locatie: Leeuwarden

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door joop220 »

Ben helemaal met je eens.
Nu wordt heel rustig op forum
Heeeeell jammer ;u ;u ;u

Gebruikersavatar
gringo
Berichten: 1030
Lid geworden op: 18 feb 2014, 19:17

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door gringo »

dat was te verwachten, want daar liep hij zich vanaf het begin het vuur voor uit z,n sloffen ;e
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Tom »

MikeR schreef:
MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
Gelukkig laat hij op andere wijze van zich horen.
Daar was indd nix mis mee. Jammer dat de lui zo simpel zijn en snel hun oordelen klaar hebben. Ik blijf zeggen, dat hij amper bijval heeft gehad. Pacman het ga je goed.
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Gebruikersavatar
coszmo
Berichten: 33561
Lid geworden op: 01 okt 2008, 10:53
Locatie: Noord-Duitsland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door coszmo »

MikeR schreef:
MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
Gelukkig laat hij op andere wijze van zich horen.
Mag ik en de anderen hier dan horen waar hij nu zijn stukjes schrijft ?
******************************************************************************************************

'“Niemand heeft het vaker verkeerd dan degenen die weigeren toe te geven dat ze het verkeerd hebben”


Groet Anton

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Boomi »

Ach, bij nader inzien geen super handige opmerking.
Toch maar ff weg gehaald dus...
Laatst gewijzigd door Boomi op 09 okt 2018, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
FRC-Group
Elite lid
Berichten: 1071
Lid geworden op: 26 mei 2006, 19:30
Locatie: REO - Rotjeknor En Omstreken
Contacteer:

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door FRC-Group »

Stuur hem een mailtje!


André
CoolAM Radio
Transmitters Do It OnAir!
Join In the Spirit of Free Radio!
CoolAM Radio Productions
http://jingleproductions.coolam.nl
:q Make your dream a reality...Then go to sleep...have another dream and do it again! Sweet (dreams-)!!!

dotinga00
Berichten: 257
Lid geworden op: 18 mar 2016, 19:38
Locatie: Leeuwarden, The netherlands

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door dotinga00 »

MikeR schreef:
MikeR schreef:Met de bijdragen van Pacman was toch niks mis? Ik kon ze wel waarderen. Volgens mij is het een goede schrijver, kom je niet vaak tegen. Verlies voor het forum.
Gelukkig laat hij op andere wijze van zich horen.
Inderdaad doet nu alles via whatsapp. Ik ga dit forum verlaten, administrators hoe hef ik mijn account op?

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door webmaster »

dotinga00 schreef: Inderdaad doet nu alles via whatsapp. Ik ga dit forum verlaten, administrators hoe hef ik mijn account op?

Email naar webmaster@am-forum.nl
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door webmaster »

Beamship schreef:
webmaster schreef:Even een kleine mededeling van onze kant; Het is een keuze van Pacman zelf dat hij wilde stoppen en al zijn berichten wilde wissen. Pacman op ander gedachten brengen was helaas niet gelukt.
:( :( :u :( :u
Dat is onvoorstelbaar ! Maar dan blijven al de berichten van de anderen nog over. Bij voorbeeld alle tipgevers van "meer dan 1100 instrumentalen." Dit kan en mag niet verdwijnen. En ik moest aan mijn eigen opmerking denken "waar komt die overgevoeligheid vandaan", of iets in die trant. Nou heeft het hem te pakken. Ik vind het godsgenadig jammer dat dit ere-ere lid op deze manier geparkeerd wordt samen met al degenen die hier aan meegewerkt hebben. En ergens anders staat "is het forum....." Het verwijderen van dit zal daar zeer zeker aan mee geholpen hebben. Kan de webmaster ergens de back-up plaatsen zodat we allemaal hier onze teksten en links kunnen opslaan ?

Bij voorbaat onze dank. (en als de Pacman nu besluit terug te komen dienen wel zijn spulletjes er nog te zijn..)
:r

Pacman kennende komt hij niet terug. Natuurlijk zijn de berichten niet weg. Nu lees ik alleen positieve reacties; maar pacman had wel degelijk commentaar gehad op (al) zijn berichten enz. enz; dat ga ik allemaal niet opnoemen.

Tuurlijk is de inbreng van een ander nu niet zichtbaar, maar het bericht blijft van topic starter. Kan met Pacman rond de tafel gaan zitten en vragen of e.e.a. terug gezet kan worden. Wellicht kunnen jullie zelf met pacman contact opnemen?
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
Beamship
Berichten: 336
Lid geworden op: 19 jun 2010, 19:16
Locatie: Nederland radioland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Beamship »

Vreemd dat bij een noodlijdend forum, van een weggaande klant de berichten worden gewist inclusief alles van de anderen. Dit is publiek terrein. Van 1 persoon en allen die daar bij stonden is schadigend voor dit forum. Dat diens postbus wordt gewist o.k. maar de publieke berichten ook, nee dus. En dat zonder enige vooraankondiging hier. Het behoorde tot de mooiste berichten van dit forum. Als we nou een groot deel van jouw hobbykamer en garage plotseling weggooien ? Hoe zou je dat vinden ? Tig mensen hier hebben veel werk gehad aan die berichten en dat zet kwaad bloed hier. Blijvend.
Velen zijn nu gedupeerd door de ontbrekende berichten en beschadigde topics. Dit samen met de onveilige website doet mensen beslissen om dan deze plek te mijden. Terwijl dit door de hosting provider binnen een uur te regelen valt. Webmaster de bal ligt nu aan jouw kant. De resulaten zijn dan voorspelbaar.

Ik bedoel dit opbouwend om de mensen in te laten zien hoe schadigend bovenstaande akties uitpakken. Als een schrijver onder de druk komt te staan om elke keer maar een stukje te schrijven dan kan het voorkomen dat hier dan spul voorkomt dat minder interessant is. 2018 was een rotjaar. En september had ook zijn rottigheid. Dat mensen op zo een moment een uitglijder maken met een verkeerde beslissing. Dan zijn hier nog 1420 berichten van de PAcman aanwezig en ik hoop dat die blijven staan omdat we hier onze fijnste herrinneringen aan hebben. Ik kan me voorstellen dat de Pacman even een afkoelings-en bezinnings periode nodig in deze, voor iedereen, crisestijd. Ik zal je eerlijk vertellen dat er zo een donkere sfeer over Nederland trok dat ik dacht; voelt iedereen zich zo !? Zo erg? Toen heb ik om me heen de boel verkent en zelfs ver in buitenland hing toen ook die merkbare nare sfeer. Die je snel wilt vergeten. Dat komt eens in de zoveel tijd voor als je al wat langer meegaat in deze kermis. :|
Webmaster, wat we hier bij elkaar schrijven is een stuk unieke radiohistorie dat nooit verloren mag gaan.
Omdat het zo uniek is in de wereld en al behoord tot de culturele erfenis man. Er gaat al genoeg verloren.
En zoals jullie het zeggen, 'naar den duvel!..'
Radio signalen gaan van west naar oost.

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door webmaster »

Webmaster, wat we hier bij elkaar schrijven is een stuk unieke radiohistorie dat nooit verloren mag gaan.
Omdat het zo uniek is in de wereld en al behoord tot de culturele erfenis man. Er gaat al genoeg verloren.
En zoals jullie het zeggen, 'naar den duvel!..'
Dat Kan wel zijn, daarom snap ik niet dat er altijd wel iemand is die een ander het licht niet gunt; en het vuur aan de schenen legt.
Zoals al geschreven, zal ik contact opnemen met pacman en kijken wat hij er van vindt. Berichten blijven van topic starter, en die bepaald hoe of wat.
Webmaster am-forum.

zwarte adelaar
Berichten: 468
Lid geworden op: 20 dec 2012, 20:33

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door zwarte adelaar »

och lees het net niet best als pacman is opgestapt hij was een en al mg freak en altijd heel vriendelijk

dat hebben jullie weer mooi om zeep geholpen

Gebruikersavatar
gringo
Berichten: 1030
Lid geworden op: 18 feb 2014, 19:17

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door gringo »

ach ja niks nieuws. vroeger was er hier een calipso. ook een mg freak en altijd heel vriendelijk. is door een samenloop van omstandigheden en personen ook om zeep geholpen
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

jan W
Berichten: 654
Lid geworden op: 14 jul 2006, 23:53
Locatie: plaggenhut, drenthe

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door jan W »

misschien als oplossing kan Pacman er mee instemmen het topic terug te plaatsen met een slot erop zodat er niet meer op gereageerd kan worden, alleen lezen en commentaar erop doet men dan maar ergens anders.
real radio's glow in the dark

Gebruikersavatar
gringo
Berichten: 1030
Lid geworden op: 18 feb 2014, 19:17

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door gringo »

met een slot er op? ;c nee laat maar achterwege dan

Iedereen is hier blijkbaar bang om zn mening te zeggen, maar wat was er nu eigenlijk aan de hand...?
mijn mening is dat Packman beter niet had kunnen tikken dat Misti met die foto,s trammelant kon krijgen
Misti was daardoor behoorlijk op zn p.k getrapt want die had voor het plaatsen precies uitgezocht of dat zo was of niet. ( niet dus. en dat is door webmaster bevestigd)
en dan rijst de vraag wat plaatste Packman zelf allemaal wel niet en had hij daar ook overal toestemming voor? ;dn
Ik kreeg het idee dat Misti in zijn viswater zat te vissen en hij dat niet zo leuk vond. maar dat kan ik mis hebben
hij moet natuurlijk ook beseffen dat niet iedereen zíjn ellenlange thee verhalen leuk vond. ik tenminste niet. meestal keek ik er even vluchtig overheen zonder het echt te lezen.
wat ik wil lezen dat lees ik en de rest boeie..
Hij had van mij niet op hoeven stappen laat dat duidelijk zijn. heb veel nummers op zijn instrumentaal topic geplaatst.

Wat beamship allemaal schrijft over een donkere sfeer over nederland en de rest van de wereld daar begrijp ik evenmin een biet van en wil ik ook niet kunnen begrijpen :D

laten we hier elkaar het licht in de ogen gunnen er is al narigheid genoeg.
Laatst gewijzigd door gringo op 15 okt 2018, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Gebruikersavatar
coszmo
Berichten: 33561
Lid geworden op: 01 okt 2008, 10:53
Locatie: Noord-Duitsland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door coszmo »

Wat Beamship schrijft moet je niet al te serieus nemen .
Die is namelijk niet bij zijn volle verstand en probeert alleen maar olie op het vuur te gooien .
******************************************************************************************************

'“Niemand heeft het vaker verkeerd dan degenen die weigeren toe te geven dat ze het verkeerd hebben”


Groet Anton

Gebruikersavatar
Beamship
Berichten: 336
Lid geworden op: 19 jun 2010, 19:16
Locatie: Nederland radioland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Beamship »

jan W schreef:misschien als oplossing kan Pacman er mee instemmen het topic terug te plaatsen met een slot erop zodat er niet meer op gereageerd kan worden, alleen lezen en commentaar erop doet men dan maar ergens anders.
Dat is een goede oplossing. Die kunnen dan staan op de am-forum test-site. En waar staat in de forum- regels dat berichten blijven van topic starter, en die bepaald hoe of wat ? Daar dient te staan , let op als iemand hier weggaat kan deze zijn topic laten wissen met alle reacties'. (en elke reactie wordt gelezen door weer 100 anderen) :| :|
Ik ken geen webmaster waar dan ook die dit zo regelt. Wat denk je wat er gebeurt met de leegloop hier ? Die gaat dan niet lineair meer maar exponentiëel ! Wil je dat ?? Dat is het noodlot een zetje geven. Als er zo met onze spullen wordt omgegaan.. (vul maar in) Ik ben behoorlijk juridisch geschoold ondanks reacties van typetjes die in duitsland wonen en schreeuwen om dagelijkse aandacht.

Webmaster schreef: daarom snap ik niet dat er altijd wel iemand is die een ander het licht niet gunt; en het vuur aan de schenen legt."
Dan wordt het tijd dat de ban-toets hier eens wordt gebruikt i.p.v. alles op zijn beloop te laten en honderden leden te duperen, wat er nu gebeurt is. Daar hoef je geen ingenieur voor te zijn om dit te begrijpen. Later is geen moment om er spijt van te krijgen want het is nu duidelijk uitgelegd door velen.
Radio signalen gaan van west naar oost.

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door Boomi »

@Beamship, man, man waar maak je je in hemelsnaam toch druk over.
Laat het toch rusten. Pacman wil zijn berichten weg hebben. Nou prima toch.
Of verwacht je dat de webmaster alles gaat zitten filteren om te zien of er toevallig iemand 'ge-quote' heeft.
Lijkt me onbegonnen werk, vooral met zo'n grote lijst.
Wordt hoog tijd dat er een slotje op dit topic komt.
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
coszmo
Berichten: 33561
Lid geworden op: 01 okt 2008, 10:53
Locatie: Noord-Duitsland

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door coszmo »

Dat lijkt me inderdaad het beste , slotje er op en einde discussie .
Anders krijg je alleen maar meer reacties van juridisch geschoolde lezers
******************************************************************************************************

'“Niemand heeft het vaker verkeerd dan degenen die weigeren toe te geven dat ze het verkeerd hebben”


Groet Anton

radiogalaxy
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:54

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door radiogalaxy »

MIschien was Pacman zelf wel juridisch geschoold :u Nee geintje hoor, ik heb altijd met veel plezier zijn verhalen en anekdotes gelezen en email contact met "m gehad, niets mis mee!! Maar soms kan je jezelf verkeerd uitdrukken naar de buiten wereld, dat wordt dan weer verkeerd opgevat door de een of ander. Daar hebben we allemaal een handje van, zelfs ik, maar ik ben weer terugggggggg d) dus hou jullie wel gedeist want anders ben ik zo weer pleite :L

Uhhhh neej het am forum is weer springlevend s))

Gebruikersavatar
joop220
Berichten: 723
Lid geworden op: 09 nov 2010, 23:53
Locatie: Leeuwarden

Re: Waar is onze packman gebleven?

Bericht door joop220 »

Nou springlevend ;c ;dn

Gesloten